משפט

ינון מגל ישלם 100,000 שקל? זה הח"כ שתובע אותו

מכתב התראה לפני תביעה נשלח לעיתונאי ינון מגל ולערוץ בגין פרסום כוזב כביכול היה קשור לשביתה נגד הממשלה. כמו כן, שלח ח״כ ביטן מכתב תלונה לטוויטר ישראל בדרישה להסיר ציוץ כוזב ולחשוף את מחזיק החשבון לצורך הגשת תביעת דיבה. הוא גם דורש פיצוי כדי לא לפנות לבית המשפט
מערכת ice |  4
ינון מגל בדרך לפוליטיקה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, פייסבוק/רדיו 103FM)
הליכוד נגד ערוץ 14? ח״כ דוד ביטן הגיש היום (רביעי) מכתב התראה לפני תביעה לעיתונאי ינון מגל ולערוץ בגין פרסום כוזב כביכול היה קשור לשביתה נגד הממשלה. כמו כן, שלח ח״כ ביטן מכתב תלונה לטוויטר ישראל בדרישה להסיר ציוץ כוזב ולחשוף את מחזיק החשבון לצורך הגשת תביעת דיבה .
ביטן איים: "הגשתי היום מכתב התראה לפני תביעה לעיתונאי ינון מגל ולערוץ 14 בגין פרסום כוזב. כמו כן, שלחתי מכתב תלונה לטוויטר ישראל בדרישה להסיר ציוץ כוזב ולחשוף את מחזיק החשבון לצורך הגשת תביעת דיבה. המשך יבוא......".
 
בכתב התביעה צוין: "דובר מטעמי פנה אל מר ינון מגד וגם לערוץ 14, ללא הועיל ומבלי לקבל כל מענה, ולמרבה הצער ינון מגל שב והמשיך להתבטא בדבריו בתכנית נוספת של הפטריוטים. בהתאים להם, התבטאויותיו הכוזבות והמטעות של מגל, מהוות הוצאת דיבה נגדי כח"כ, אשר פוגעים בשמי הטוב בקרב בוחריי".
עוד הוא ציין את גובה הפיצוי לטובת פשרה שהוא דורש כדי לא להמשיך בהליך הפלילי נגד המגיש ונגד הערוץ: "אבקשכם תחילה להוציא התנצלות על הדברים שנאמרו על ידי ינון מגל בחוסר אחריות וכן אבקש התנצלות אישית מינון מגל על פרסום כוזב של נתונים לא מבוססים נגדי. נבקשכם לפצותי ביחד וכל אחד לחוד, מבלי שנצטרך לפנות לערכאות, בסכום כולל של 100,000 שקל".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ינון אתה אחלה בדרן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    רוני 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשמוע אותך ולמות מצחוק!!!!!!!! י
    סגור
  • 3.
    להעיף את הביטן הזה מהליכוד... (ל"ת)
    אאאב 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מאחל הצלחה לשני הצדדים
    עג 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יחד
    סגור
  • 1.
    מתי היה לביטן שם טוב? (ל"ת)
    מיכאל 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור