משפט

ארגוני פשע מביאים "שכירי חרב" בדואים למרכז הארץ

גורמים עבריינים ממרכז הארץ שכרו לאחרונה עבריינים מהפזורה הבדואית שבנגב על מנת לסגור חשבונות עם יריביהם, כאשר חלקם התחילו להתגורר בדירות שכורות בתל אביב
מערכת ice |  1
תקיפה בחנות בתל אביב (צילום משטרת ישראל)
גורמים עבריינים ממרכז הארץ שכרו לאחרונה עבריינים מהפזורה הבדואית שבנגב כ"שכירי חרב", על מנת לסגור חשבונות עם יריביהם, כאשר חלקם התחילו להתגורר בדירות שכורות בתל אביב, כך דיווח כתב מאקו שמעון איפרגן. "הם תוספת כוח עוצמתית ומפחידה. השוטרים באזור המרכז לא מכירים אותם, אז קל להפעיל אותם", הסביר עבריין שמעורה בפרטים.
"מדובר על עשרות עבריינים שהתערבבו עם ראשי כנופיות וארגוני פשע ומקבלים משימות לביצוע", ציין קצין משטרה, "אנחנו עוקבים אחריהם והיו כבר מעצרים של כמה מהם בכמה פרשות של אלימות וסחיטה באיומים".

העבריינים הבדואים עוסקים בגביית דמי חסות, גביית חובות, גניבת כספומטים, גניבות כלי רכב, פריצות לדירות, סחר באמצעי לחימה וחיסולים של עבריינים.
"הם באו לעסק שלי עם רובים ואלות, ואמרו לי שאם אני לא משלם להם פרוטקשן כל חודש הם ישרפו לי את המקום או יפגעו לי במשפחה", שחזר ל', בעל עסק במרכז הארץ, "הם ידעו בדיוק מה הכתובת שלי, איפה הילדים שלי לומדים באיזה בית בית ספר וגן. כשסירבתי הם שרפו משאית, אז הבנתי את הרמז ושילמתי. העסק שלי מגלגל מיליוני שקלים בשנה לא משתלם לי שיהרסו אותו. פחדתי לפנות למשטרה שלא יפגעו לי במשפחה".
כך למשל, בשבוע שעבר חמישה תושבי רהט בשנות ה-20 וה-30 לחייהם תקפו ודקרו שני בני אדם בתוך חנות בדרך יפו בתל אביב. החשודים נמלטו מהמקום, ושני הקורבנות פונו לבית החולים וולפסון לקבלת טיפול רפואי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חייב תשובה
    עומר 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על איזה שבט או משפחה מדובר פה???
    סגור