משפט

מכה נוספת ל-HOT: זו הדרישה החדשה של כאן 11

חברת הכבלים קיבלה מכתב חריף: "נעשה שימוש בתכנים של תאגיד השידור הישראלי בפרט – מתוך התכנית "קופה ראשית", לצורך קידום שירות NEXT TV המופעל על ידכם, כל שימוש כאמור מהווה הפרה של זכויות התאגיד בתכנים אלו, ומסב לתאגיד נזקים כבדים"
כפיר אדר | 
הוט (צילום Magma Images)
אחרי המכה שחטפה מ-FREETV הוט קיבלה מכתב גם מכאן, או בשמו הארוך יותר תאגיד השידור הישראלי, בדרישה מיידית להסיר את כל המודעות והפרסומים שבהן נעשה שימוש ב"קופה ראשית" כדי לקדם את NEXT TV מבית הוט.
במכתב תחת הכותרת: "הפרה של זכויות תאגיד השידור הישראלי בתכני טלוויזיה באמצעות שירות Next TV", פנו בתאגיד להוט וכתבו: "הרינו לפנות אליכם בנושא שבנדון, בימים האחרונים הופתענו בלשון המעטה להיתקל במודעות ברשת האינטרנט, בהן נעשה שימוש בתכנים של תאגיד השידור הישראלי בפרט – מתוך התכנית "קופה ראשית", לצורך קידום שירות NEXT TV המופעל על ידכם, לרבות קידום רכישת מנויים לשירות, וזאת ללא קבלת כל רשות לכך, ותוך הפרת זכויות התאגיד בתכנים"
 
עוד נטען: "יתרה מכך, על פי אותן מודעות, הנכם מאפשרים צפייה בתכנים של התאגיד במסגרת השירות או לכל הפחות מציגים מצג כאילו תכנים של התאגיד משודרים אצלכם, הכל ללא קבלת אישור מהתאגיד, ובאופן המהווה הפרה של זכויות התאגיד בתכנים אלו. כזכור, ביניכם לבין התאגיד נוהל מו"מ לפני מספר חודשים להסדרת שימושים מסוימים בתכני התאגיד במסגרת השירות, בתמורה לתשלום. משלא צלח מו"מ זה, לאחר שהבהרתם כי אין בכוונתכם לשלם על תכני התאגיד, ובלא הסכמת התאגיד, מובן כי אינכם רשאים לעשות כל שימוש בתכני התאגיד, לרבות במסגרת השירות או לצורך קידום רכישת מנויים לשירות".
עוד הוסבר: "כל שימוש כאמור מהווה הפרה של זכויות התאגיד בתכנים אלו, ומסב לתאגיד נזקים כבדים. למותר לציין כי לאור השיחות שהתקיימו בין הצדדים הנכם אף מודעים לעובדה זאת היטב. לפיכך, הינכם נדרשים, בשלב ראשון, לחדול באופן מיידי מכל שימוש לא מורשה בתכני התאגיד, בין אם לצורך קידום השירות המופעל על ידכם, לרבות קידום רכישת מנויים לשירות, ובין אם לצורך שימוש במסגרת השירות, ולהעביר אלינו באופן מיידי מידע מפורט על כל שימוש כאמור שנעשה בתכני התאגיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה