טלוויזיה

הוט מכריזה מלחמה? זה המהפך המתוכנן ב-NEXT TV

חודש אחרי הקפאת הסטרימינג החדש של קשת ו-RGE, הוט, שעמדה בראש מבקרי המהלך מכריזה על הרחבת מותג הסטרימינג שלה למותג תקשורת דיגיטלי - מול צעדיהן של קשת ופרטנר
מערכת ice |  3
הוט (צילום Magma Images)
HOT מודיעה היום על הרחבת מותג NEXT TV והפיכתו למותג תקשורת דיגיטלי שיכלול תחתיו שירותי טלוויזיה, אינטרנט וסלולר. במסגרת המהלך עדכנה החברה את ממשק המשתמש של פלטפורמת הטלוויזיה וביצעה דיגיטציה מלאה של השירות, כך ש-NEXT TV יהיה מותג התקשורת הדיגיטלי הראשון בישראל שמספק ללקוחותיו חוויית שירות דיגיטלית מלאה משלב ההצטרפות, דרך התאמה אישית של חבילת התקשורת באופן דיגיטלי מלא, ועד לניתוק השירות בדיגיטל במידת הצורך, כל זאת בתמיכה שוטפת מסביב לשעון. 
השינוי של הוט קורה ברקע הביקורת הקשה שהחברה הפנתה לפאחרונה כלפי רשות התחרות על עסקת הרכישה של קשת ו-RGE שאושרה, במסגרתה תקים קשת שירות סטרימינג חדש. קשת אף חברה במסגרת התוכניות להקמת FREETV, לחברת פרטנר כדי להשיק חבילת מוצרים של שירות הסטרימינג כולל שירות סיבי אינטרנט מהירים של פרטנר, כך שנראה שהחבילה שהוט רקמה כאן אינה מקרית.
המהלך הינו חלק מהאסטרטגיה של HOT , לאפשר ללקוח לבחור את חוויית התוכן והתקשורת המתאימים לו לפי צרכיו. חבילות התקשורת יהיו מבוססות על אינטרנט סיבים באזורי הפריסה או אינטרנט בתשתית הכבלים, שירות סלולר, ערוצי טלוויזיה וספריית VOD עשירה הכוללת תוכן ישראלי מקורי ותוכן בינלאומי.  
 


נוה ראובני מנהל הפעילות של NEXT TV: "לאחר מחקרי שוק מקיפים שערכנו בשנה האחרונה אנו מרחיבים היום את NEXT TV ונותנים מענה לשני הצרכים המרכזיים שזיהינו בקרב הלקוחות - תוכן עשיר בדגש על הפקות מקור ומוצר דיגיטלי מלא. NEXT TV הוא המוצר הדיגיטלי המוביל בקטגוריה שלו שמציע גם תוכן מגוון מאוד גם תשתית סיבים בפריסה ארצית רחבה וגם סלולר". 

האסטרטגיה הפרסומית מבוססת על המסר שמהיום לקוחות יכולים להנות מכל העולמות – גם מטלוויזיה איכותית עם תוכן מקור, גם מאינטרנט סיבים יציב ומהיר וגם מהמחיר הכי טוב בשוק. לטובת המהלך רתמה HOT את השחקן שלום מיכאלשווילי, שיגלם את הדמות שמעבירה את המסר של חוסר הנכונות להתפשר בצורה המדויקת ביותר - דמותה של המאמנת זינה, שידועה בדרישות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר; הקמפיין ינוהל על ידי משרד הפרסום גיתם. 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    Not hot (ל"ת)
    ירון 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    כל מה שקשור ל HOT לא מעניין (ל"ת)
    מוטי 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • הוט
    דוד 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אותי לא מענינים
    סגור