משפט

בכר מאשים את נוה: "ברור למי היה אינטרס לשבש"

יו"ר לשכת עורכי הדין בישראל, עו"ד עמית בכר מצהיר עם היוודע התוצאות המסתמנות לבחירות ללשכה: "ברור למי היה האינטרס לשבש, התוצאות ילמדו. נוה, אדם שהורשע בקבלת דבר במרמה, שגנב את האמת וגנב גבול כי לא התאים לו שיידעו משהו, אני מציע לא להאמין למידע שיוצא מאנשים כאלה" 
דוד זולדן | 
עו"ד עמית בכר ועו"ד אפי נוה (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל, תומר נויברג, אבי דישי)
הבחירות ללשכת עורכי הדין: המתמודד המרכזי מול אפי נווה, עו"ד עמית בכר, התראיין בתכנית 'שבע-תשע' ב-103FM והבהיר: "בחירות מסכמים רק כשסופרים את התוצאה. אפשר לומר ברכות לעשרות אלפי עורכי הדין שעמדו בתור להצבעה, זה היה מחזה בלתי נתפס, מרומם את הלב. בהרצליה עמדו 5-6 שעות. הבחירות הסתיימו, הציבור ישפוט. כשהתפרסמו התוצאות בתל אביב, כולם יודעים שזה ציבור עצום שתומך בי. אנשים שתמכו בי וברשימה שלי, ברור לך למי היה אינטרס לשבש". 
עוד ציין בכר כי: "נכון שמועמד יתראיין לא בעת ספירת הקולות. רציתי להגיד תודה לאלפי עורכי הדין שהסבו גאווה ללשכה, ולאלפי מתנדבים שחרדים לדמוקרטיה ובאו לעזור. זה חג לדמוקרטיה, פשוט כך".
על אפי נוה שניהל מולו קרב צמוד אמר: "ברור למי היה האינטרס לשבש, התוצאות ילמדו. נוה, אדם שהורשע בקבלת דבר במרמה, שגנב את האמת וגנב גבול כי לא התאים לו שיידעו משהו, אני מציע לא להאמין למידע שיוצא מאנשים כאלה". 
אפי נוה אמר הבוקר (שלישי) לכאן רשת ב שהפסיד בבחירות. "הקרב שלא בטובתי הפך למלחמה של שמאל-ימין, התעלמו מהאג'נדה המקצועית של הלשכה", הוא טען בריאיון לקלמן ליבסקינד ויובל אלבשן. "הניסיון מלמד שבקרבות כאלה הימין תמיד מפסיד. לא באתי מתוך אג'נדה פוליטית אלא מקצועית. הייתי ראש לשכה שנחשב לאחד מהטובים שהיו".
עו"ד בכר ניצח בפער גדול במחוזות ירושלים, חיפה והצפון, ובמחוז הדרום בפער קטן אחרי הארכת ההצבעה והתורים הארוכים, נרשם אחוז הצבעה גבוה במיוחד - כ-50%. מלבד הבחירה לראש הלשכה נספרים הקולות לרשימות ולראשי המחוזות, שיהיו בעלי השפעה על בחירת השופטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה