משפט

כוכבת האח הגדול תובעת 2.5 מיליון שקלים: זו הסיבה למהלך

לין אלפי, שהודחה בשלב מוקדם בעונה הנוכחית, תובעת את משרד הביטחון ודורשת פיצוי המוערך ב-2.5 מיליון שקלים. זאת בגין רשלנות רפואית של צה״ל, על כך שלא אבחנו את ההריון שלה, למרות התלונות והסימפטומים שהציגה בפני רופאיה במהלך השירות הצבאי
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום pixabay, פייסבוק/ האח הגדול)
אחרי שחשפה את סיפור ההריון ההזוי שלה בבית האח הגדול, הדיירת של העונה הנוכחית שהודחה בשלב מוקדם, לין אלפי, עומדת להגיש תביעת ענק של מיליוני שקלים בעקבות השירות הצבאי שלה.
אלפי כזכור, גילתה רק בחודש התשיעי שהיא בכלל בהריון, זאת היא גם סיפרה לא פעם במהלך העונה. כעת, היא תובעת את משרד הביטחון ודורשת פיצוי המוערך ב-2.5 מיליון שקלים, זאת בגין רשלנות רפואית של צה״ל, על כך שלא אבחנו את ההיריון שלה למרות התלונות והסימפטומים שהציגה בפני רופאיה במהלך השירות הצבאי.
 
לטענתה של אלפי, היא חשה שהתייחסו אליה כאל "חיילת שכל מטרתה היא להוציא גימלים, למרות שהתגייסה לתפקיד קרבי ומשמעותי", על פי הפרסום של 'ערב טוב' עם גיא פינס בקשת 12.
סיפורה של אלפי הדהים רבים. "הייתי מתייבשת, מקיאה, הרגליים התנפחו, לא הבנתי מה זה", סיפרה בשידור, "עד שלילה אחד החלו כאבי בטן. אבא לקח אותי לבית החולים, שם בישרו לי שאני בלידה ובפתיחה של חמש אצבעות. כל החיים שלי פשוט עברו לי מול הפרצוף בשנייה. לא רציתי את הילדה".
הסתבר שלאלפי לא הייתה בטן הריונית: "עברתי היריון קריפטי", סיפרה, "כשההורמון שמופרש בגוף לא הספיק, ולכן לא הייתה בטן, התינוק היה במנח יותר קרוב לגב. היו דימומים שייחסתי אותם למחזור חודשי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תקחי אחריות על חיי הסקס שלך.. למה אנחנו נממן את זה?
    אייל 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חצופה נכנסה להריון ורוצה שהצבא דרך משלמי המיסים יממנו אותה לא מבין איך בכלל מתייחסים לתביעה הזאת ברצינות מה השלב הבא כל מי שתיכנס להריון תחפש ממי להוציא כסף???
    סגור