משפט

הדייר שפרש מבית האח הגדול התלונן במשטרה: הותקף באלימות ברחוב

המשטרה אישרה כי הוגשה תלונה מצד אורי נגר והסבירה כי עם קבלת התלונה, החלה תחנת באר שבע בחקירה ועיכבה לחקירה חשוד במעורבות באירוע
מערכת ice | 
אורי נגר (צילום רשת 13, shutterstock)
ימים בודדים אחרי שמתמודד "האח הגדול" לשעבר, אורי נגר, החליט לפרוש מהתוכנית של רשת 13 ולצאת מהבית, הוא הותקף לטענתו באלימות קשה ולכן ניגש התלונן במשטרת באר שבע, כך על פי פרסום ב-YNET.
המשטרה אישרה כי הוגשה תלונה מצד נגר והסבירה כי עם קבלת התלונה, החלה תחנת באר שבע בחקירה ועיכבה לחקירה חשוד במעורבות באירוע. נגר מסר בתגובה ל-ynet: "אני בסדר, תודה רבה על הדאגה".
 
כזכור, נגד שיצא מהבית סיכם את החוויה: "אהובים שלי, משפחה שלי, תומכים שלי, כולם. יצאתי מהחוויה הכי מטורפת שעברתי בחיים שלי, קיבלתי הזדמנות להראות למדינה שלמה מי זה אורי נגר לטוב ולרע ואני חושב שהצלחתי לא רע".
עוד הוא כתב: "מצטער שאכזבתי לא מעט בהחלטה לעזוב את בית האח הגדול אבל ויש אבל גדול, אני לא מצטער עליה ! אני שלם ואני במקום הכי מדהים שיכולתי לבקש לעצמי. אני מפוצץ בפרגון ובתמיכה מטורפת. אני מעריך כל אחד ואחד שעמד שם לצידי בימים הלא פשוטים האלה, שום דבר לא מובן מאליו עבורי".,
עוד הוסיף: "התודה הכי גדולה שלי זה לאחי, שדחף כיוון ותמך כל הדרך (גם בתוך הבית). אוהב אותך דם שלי. ״לך עם האמת שלך, עם הלב שלך השמר על נפשך. ראיתי אנשים גדולים נופלים חזק על הפנים..״ נ.ב למישהו יש ארטיק?".  איציק בורגיל, אביה של ספיר בורגיל כתב: "תתבייש, אין לך כבוד עצמי, אין לך כלום, אתה לקקן וצבוע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה