משפט

גורם בכיר בש"ס חושף: הבחירות לרשויות המקומיות יידחו?

פרסום ראשון: במשרד הפנים מתגבשת החלטה לדחות את הבחירות לרשויות בעקבות המלחמה וגיוס המילואים הנרחב שכולל רשימה גדולה ומכובדת מקרב המועמדים ברחבי הארץ. לכמה זמן ידחו ולהיכן נעלמו פתקי ההצבעה? כל הפרטים
דוד זולדן | 
הבחירות לרשויות המקומיות 2023 (צילום פלאש 90/ מאיר וקנין, הילל מאייר, ויקיפדיה-באדיבות סיעת חיים בחיפה, פייסבוק/ משה ליאון, רון חולדאי, פלאש 90/ עטיה מוחמד, אייל מרג)
שבועות ספורים לפני הבחירות לרשויות המקומיות מתגברים סימני השאלה: האם ידחו לאור המצב הביטחוני החריג ולפי מידע של מקור בכיר בש"ס שהגיע ל-ice עולה כי הבחירות ידחו וכי בקרוב תצא הכרזה רשמית על כך. 
נחשפה ההכרעה הדרמטית: האם ידחו הבחירות לרשויות? כל הפרטים 
מקור בכיר בש"ס טוען כי עמדת המשרד היא שיש צורך לדחות. המדפיס הממשלתי שמדפיס את כל הפתקים שוהה כעת בקיבוץ בארי שכמעט ולא נשאר ממנו כלום. יש מאות אנשי צוות של המפעל ושל מערך הבחירות שלא פעילים בימים אלה בכלל. יש מתמודדים ברשויות שהתייצבו למילואים. לפי אותו גורם: שר הפנים יתכנס ויצהיר על כך רק לאחר שנקבור את בנינו.
הבחירות המקומיות שאמורות להתקיים ב־31 באוקטובר השנה כנראה שיסבלו דחיה וזאת לאור פתיחת המערכה מחול חמאס בעזה. על פי הגורם הבכיר בש"ס מדובר על דחיית הבחירות בחצי שנה והיא תתפרסם בקרוב.
הודעה לתקשורת מטעם משרד הפנים שיצאה במוצ"ש נכתב כי טרם התקבלה החלטה על דחיית הבחירות וכי "ההיערכות התפעולית לקיום הבחירות במועדן נמשכת כסדרה" אינה משקפת את הלך הרוח במשרד השר בעידן שאחרי מתקפת הפתע על ישראל. על פי ההודעה, לאור הערכות מצב שקיימו בהתאם להוראות פיקוד העורף בוטלו כל פעילויות ההדרכה. דיונים בנושאי הבחירות שנקבעו ברשויות השונות, כגון השלמת הליך אישור הרשימות, יתקיימו בזום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה