משפט

פרטים חדשים על טבח ה-7.10: התכניות שלא מומשו נחשפות

אחד מצוותי התקיפה צויד בתמונות לוויין ובתמונות ברזולוציה גבוהה, שעליהן סימונים למקומות הפריצה הנוחות ביותר בגדר, גם סומנו מקומות הפריצה לשערי הקיבוצים. "אמבוש 1" ו"אמבוש 2", היו הסימונים בכבישים הראשיים כיצד להציב מחסומים ממולכדים כדי לחסום ניסיונות חילוץ מלהגיע לאזור
מערכת ice | 
מתקפת פתע על ישראל ב-7 באוקטובר (צילום פלאש 90/ יוסף מוחמד, דובר צהל)
פרטים מדאיגים חדשים נחשפים אודות הטבח הרצחני של חמאס ב-7 באוקטובר, יום פתיחת 'מלחמת חרבות ברזל'. על פי דיווח של ה"וושינגטון פוסט" האמריקאי, ממסמכים שנמצאו אצל גופות מחבלים שצה"ל חיסל, עולה תמונה קשה כי התכנון הגדול של ארגון הטרור היה כיבוש ישראל והגעה עד יהודה ושומרון לחבירה לכוחות חמאס שם.
אחרי שחדרו לאופקים ולבסיס "אורים" בו יושבת יחידת 8200, כ-22 ק"מ מהרצועה, הכוונה הייתה להמשיך עם כוחות נוספים עד איו"ש. שר הביטחון יואב גלנט סיפר לוושינגטון פוסט: "ידענו מהחקירות שחמאס הגיעו עם תוכניות מפורטות לגבי המתקפה, כולל איזה מפקד צריך לאנוס את מי במקומות שונים".

דווח גם כי אחד מצוותי התקיפה צויד בתמונות לוויין ובתמונות ברזולוציה גבוהה, שעליהן סימונים למקומות הפריצה הנוחות ביותר בגדר, גם סומנו מקומות הפריצה לשערי הקיבוצים. "אמבוש 1" ו"אמבוש 2", היו הסימונים בכבישים הראשיים כיצד להציב מחסומים ממולכדים כדי לחסום ניסיונות חילוץ מלהגיע לאזור.
המחבלים גם היו מצוידים באזיקים ובמכלי גז, הונחו כיצד לשרוף בתים ואנשים בחייהם. הם ניסו להוציא אנשים מהממ"ד ומשלא הצליחו, הם שרפו את הבתים על יושביהם: "הם תכננו שלב שני, כולל חדירה לערים מרכזיות ולבסיסי צבא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה