משפט

פיגוע סמוך למגדל אייפל: צעק "אללה אכבר" ודקר למוות אזרח

ארמאנד ר., גבר צרפתי ממוצא איראני, הגיע לרובע ה-16 בלב פריז כשהוא חמוש בסכין ופטיש. במהלך מתקפה מתוכננת, רצח גרמני שפקד את המקום ופצע שניים נוספים. למשטרה סיפר כי הוא "נסער מהמצב בעזה". הנשיא עמנואל מקרון שלח את תנחומיו למשפחות הנפגעים: "הצדק ייעשה"
מערכת ice | 
אנטישמיות בעולם (צילום יוטיוב/ NBC News)
פיגוע דקירה אירע אמש (שבת) ברובע ה-16 בפריז, סמוך למגדל אייפל. אזרח גרמני נרצח ושני תיירים נוספים נפצעו, כך על פי דיווח סוכנות הידיעות רויטרס. המחבל הוא ככל הנראה ארמאנד ר., אזרח צרפתי ממוצא איראני. במהלך המתקפה פצח בקריאות "אללה אכבר", וזמן קצר מאוחר יותר נעצר על ידי רשויות האכיפה במדינה. 
 
נשיא צרפת עמנואל מקרון שלח את תנחומיו למשפחת הנרצח ואת איחולי ההחלמה לפצועים. בתגובה לאירוע אמר: "הפרקליטות הלאומית למלחמה בטרור תהיה אחראית לשפוך אור על העניין - כדי שהצדק ייעשה בשם העם הצרפתי". מאוחר יותר דווח כי נבדק חשד לגביו של ארמאנד ר. כי תכנן פיגוע נוסף במרכז העסקים הראשי של פריז, "לה דפאנס", מרכז העסקים הראשי בפריז.
שר הפנים של צרפת, ז'רלד דרמנין סיפר לכלי התקשורת כי "התוקף אמר למשטרה שהוא 'נסער מהמצב בעזה'". בציוץ בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר), הורה לתושבים להימנע מלהגיע לאזור. 
 
איש צוות רפואי שהוזעק לזירת האירוע סיפר לתקשורת הצרפתית: "התוקף נוטרל מהר מאוד בידי המשטרה. הנרצח והפצוע היו תיירים". על פי מקור נוסף שדיווח לאותו כלי תקשורת, הנרצח הוא תייר גרמני, והמחבל השתמש במהלכו בפטיש. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה