משפט

איראן תשלם מיליארד דולר לנפגעי ה-7.10? הוגשה תביעת ענק

בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בוושינגטון, דורשים הנפגעים וקרוביהם פיצוי של מיליארד דולר בסך הכל, נטען בין היתר כי המתקפה המדוברת שתזכר כקשה ביותר על מדינת ישראל בכל 75 שנות קיומה, תוכננה ומומנה בידי איראן וכי היא נושאת באחריות ישירה למתקפה הברברית
מערכת ice | 
ישראל, איראן (צילום freepik)
על פי דיווח ב-NBC: עשרות ישראלים אשר נפצעו, נחטפו או קרובי משפחה של קורבנות בטבח 7 באוקטובר על ידי מחבלי החמאס שפרצו את הגבול מעזה, הגישו תביעת ענק בבית המשפט המחוזי בוושינגטון נגד איראן.
בתביעה, בה דורשים הנפגעים וקרוביהם פיצוי של מיליארד דולר בסך הכל, נטען בין היתר כי המתקפה המדוברת שתזכר כקשה ביותר על מדינת ישראל בכל 75 שנות קיומה, תוכננה ומומנה בידי איראן וכי היא נושאת באחריות ישירה למתקפה הברברית.

רק בשבוע שעבר, גדעון סער התארח בחדשות השבת בערוץ עם תמר איש שלום בערוץ 13 והתייחס לתביעה של דרום אפריקה נגד ישראל בהאג, כזכור ביום שישי האחרון קבע בית המשפט הבינלאומי כי ישראל צריכה לספק הוכחות על הכנסת סיוע הומניטרי לשטח רצועת עזה ולהפסיק את ההסתה של הפוליטיקאים, אולם לא הורה על הפסקת המלחמה.
גדעון סער אמר בנושא כי בתגובה לכך ישראל צריכה לתבוע את איראן: "מדובר במדינה שפועלת להשמדת עם באופן גלוי. יש לעבור למתקפה מדינית, הסברתית ומשפטית, בנוסף לכך יש שפע של ראיות על הכוללות התבטאויות של בכירי איראן בזכות השמדת ישראל, זאת בנוסף למימון, אימון וחימוש של ארגוני טרור דוגמת חמאס וג'יהאד איסלאמי שחרטו על דגלן השמדת ישראל וביצעו את טבח ה-7.10. בכוונתי לדאוג ולהיאבק על כך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה