בארץ

טלי גוטליב קיבלה לביתה מכתב איומים מפורט: "הארגון עלול לחסל אותי"

חברת הכנסת פרסמה בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר) כי היא קיבלה מכתב מארגון בשם "הנוקמים", אשר דורש ממנה לפעול למען הפלתה של הקואליציה, אחרת "כל אדם חדור מטרה יוכל לפעול כנגד בפני משפחתך"
מערכת ice |  4
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב פרסמה הבוקר (שישי), צילום של מכתב איום על חייה שקיבלה מארגון בשם "הנוקמים", הקורא לה לפעול למען הפלת הקואליציה, תוך הצגה של ההשלכות שעשויות לקרות במידה ולא תפעל למען השגת המטרה הנ"ל. ""ארגון ״הנוקמים״ מסביר לי שהוא עלול לחסל אותי", כתבה בחשבון ה-X  שלה (טוויטר לשעבר).
במכתב הוסבר על הרקע להקמת הארגון, ונכתב כי מדובר באנשים "חדורי מטרה, מצביעי ימין ושמאל כאחד, גברים ונשים אשר כואבים את כאבם של משפחות נפגעות טרור". בהמשך פורטו הדרכים בהם הארגון מצליח להשיג לידיו מידע מסווג. השיא עצמו מגיע כאשר מתחילה הפנייה האישית לחבר/ת הכנסת אליו נשלח המכתב, במקרה הזה לגוטליב: "נאמר לכם כי אם אתם בטוחים, אל תסמכו על מערכת התעמולה של הממשלה".
  
עוד נכתב כי עותקים מהמכתב נשלחו לכל אחד מקרובי משפחתו של חה"כ, וכי בשביל להבטיח את שלומם, גוטליב למעשה חייבת לפעול למען הפלת הקואליציה. "כל אדם חדור מטרה יוכל לפעול כנגד בני משפחתך, אנו נשאיר ליד כל הרוג סימן של הארגון, ולכן עלייך לפעול מיד". חברת הכנסת כתבה כי אם איש שמאל היה מקבל מכתב כזה, הוא כבר היה מקבל אבטחה צמודה. "תודה על ההתחשבות וההסבר המפורט על דרכי הפעולה", כתבה לסיום.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    משהו לא תקין איתה (ל"ת)
    חלי 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    זה נשמע כמו אוי אוי אוי.. אין להאמין ולא לרחם..
    מדרגות השפל אל התהום 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על אישה רעה ושקרנית ופוליטיקאית מנותקת. חסרת כל חמלה. מגינת הפדופילים ואנסי הילדות והנשים החלשות ביותר בחברה שלנו. היא חלק ממכונת הרוע והרעל, היא רובוט צעקני ונטול כל אמפתיה אנושית שיצר מלאך החבלה. אין לרחם על השרים המשרתים פסיכופת זדוני בממשלה מנותקת. שיפסיקו לנפנף בשקר של 64 כי מהר מאוד הם איבדו את היתרון. גוטליב היא סמל הרשעות השקרנות היא ממצצה של תשומת לב.. מעניין מתי הסילמניה האפסה תתעורר ותתחיל לספר את סיפורי התקיפה שלה.. באיזו בפינה חשוכה. עוד מנוולת שקרנית.. אולימפיאדת הנשים הרעות והשקרניות בשירותו של דיקטטור עבריין ופושע... להקיא עליהן ועל כל הממשלה המטורללת??
    סגור
  • 1.
    את תגיעי רחוק
    טלי לא לוותר 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    והם פשוט מפחדים מאת כמוך
    סגור
  • היא תגיע רחוק בעולם הפשע ללא דרך חזרה!
    ישר לפרצוף- ללא פחד. 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין רחמים על מפלצת שקרנית!
    סגור