בארץ

רון חולדאי מכחיש שהבטיח לאסף זמיר את ראשות העיר: "אין דיל כזה"

לפני הבחירות לראשות עיריית תל אביב, רון חולדאי צירף אליו כמספר 2 את אסף זמיר, מי ששימש במשך שנים כסגנו. בעקבות כך, עלו דיווחים שזמיר יכהן בשנה האחרונה, השנה החמישית, כראש עיר במקומו של חולדאי. כעת, ראש העיר המכהן מכחיש זאת: "אין דיל כזה. אני לא יכול להבטיח לאף אחד שום דבר"
מערכת ice | 
רון חולדאי, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, מרים אלסטר)
לפני הבחירות לראשות עיריית תל אביב, רון חולדאי רתם לעצמו את אסף זמיר, מי ששימש כסגנו במשך שנים רבות ובבחירות הקודמות אף ניסה להתמודד מולו ללא הצלחה, שירוץ איתו יד ביד ביד.
על פי דיווחים, חולדאי שכנע את זמיר להגיע, אחרי שהציע לזמיר את תפקיד סגן ראש העיר לארבע השנים הקרובות, כאשר לאחריהן זמיר יכהן במשך שנה כראש עיריית תל אביב בעצמו, עד לבחירות שייערכו שנה מאוחר יותר.
 
חולדאי עצמו עלה היום (רביעי) לשידור בגלי צה"ל אחרי שנבחר לראשות עיריית תל אביב והכחיש בתוקף כי היה סיכום כזה. בשידור נשאל חולדאי האם אסף זמיר ישמש באחת מחמש השנים הקרובות כראש עיר, והכחיש את הדברים.
חולדאי ענה לשאלה בתמיהה מוחלטת: "אתה שואל אותי? אזרחי העיר צריכים לבחור אותו. אין דיל ביני לבין אסף, גם לא יכול להיות דיל. למה? כי אם אני עוזב לפני 4 שנים, אז הוא צריך להיבחר על ידי הציבור, ואם אני עוזב בשנה האחרונה, מועצת העיר צריכה לבחור בו. לכן, אני לא יכול להבטיח לאף אחד שום דבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה