בארץ

בהשתתפות 2 מיליון ישראלים: כך יראה יום המעשים הטובים

יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון יצויין השנה בסימן של אחדות. אלפי פעילויות התנדבות ועשיית טוב יתקיימו ברחבי הארץ בהשתתפות 2 מיליון ישראלים
מערכת ice | 
יום המעשים הטובים (צילום אלי דסה)
מחר, יום שלישי ה-19.3 יתקיים "יום מעשים טובים" – יום שיא לעשיית טוב כל השנה – שמנוהל על-ידי עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון המציעה התנדבות אישית בהתאמה לאורך כל השנה. את יום מעשים טובים יזמה לפני 18 שנים אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון והוא יכלול אלפי הזדמנויות להתנדב ולעשות טוב בכל רחבי הארץ - מדן ואילת. 
במסגרת הפעילויות השונות צפויים למעלה משני מיליון ישראלים לצאת לעשות טוב, ביניהם חצי מיליון משתתפים מהדרום ועוד כחצי מיליון משתתפים מהחברה הערבית, בקבוצות, כיחידים, במסגרת העבודה, בבתי הספר ובגנים. כ-95% מהרשויות המקומיות, למעלה מ-300 עמותות, תנועות נוער, ו-1,000 חברות ייקחו חלק ביום הזה, שהפך ליום גלובלי ומצוין ב-115 מדינות בהשתתפות מיליוני בני אדם.
 
המסר שילווה השנה את פעילויות יום מעשים טובים הוא "מאוחדים בטוב", כשהרעיון הוא לייצר מסה קריטית של עשיית טוב למען יצירת שינוי חיובי, ולקרוא לכל אחת ואחד לצאת לעשות מעשה טוב – קטן או גדול – כל אחד לפי יכולתו ונטיית ליבו במטרה לייצר שינוי חיובי. יום מעשים טובים יצויין גם ברחבי העולם בהשתתפות מיליוני בני אדם מ-110 מדינות.
אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, שיזמה את יום מעשים טובים לפני 18 שנים: "מאז ומתמיד אני מאמינה שאם נחשוב טוב, נדבר טוב ונעשה טוב העולם שלנו יהיה טוב יותר. יום מעשים טובים יוצר מסה קריטית של יחד בטוב", אומרת אריסון.  "ביום מעשים טובים השנה – בואו נעצים ונאיר את הטוב בדגש על אחדות, על היחד. כי כולנו עם אחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה