בארץ

נתניהו תחת מתקפה. ואטורי: "לפטר את גנץ", גוטליב: "סיכון ביטחוני"

עוד נשאל ראש הממשלה בנימין נתניהו אם נושא ההסברה מטופל מספיק טוב. "ברור שלא", ענה נתניהו. אחד הנוכחים הגיב: "זה פונקציה של כסף", ועל כך אמר נתניהו: "זה לא  כסף. הבעיה היא שאין אנשים. אתה מוקף באנשים שלא יודעים לחבר מילה למילה" 
דוד זולדן | 
טלי גוטליב, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
ואטורי לנתניהו בוועדת החוץ והביטחון: למה אתה לא מפטר את גנץ? הוא טס בלי אישורך. גוטליב צעקה על נתניהו: כל פועל פלסטיני שתכניס זה להכניס סיכון ביטחוני לשטח המדינה. נתניהו אגב, לא השיב בצורה מנומקת לואטורי. עוד נשאל ראש הממשלה בנימין נתניהו אם נושא ההסברה מטופל מספיק טוב. "ברור שלא", ענה נתניהו. אחד הנוכחים הגיב: "זה פונקציה של כסף", ועל כך אמר נתניהו: "זה לא  כסף. הבעיה היא שאין אנשים. אתה מוקף באנשים שלא יודעים לחבר מילה למילה" 
ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (שלישי) בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת. במהלך דבריו התייחס לפעולה הצפויה ברפיח ואמר כי ארה"ב ביקשה מישראל שהפעולה לא תצא לפועל, "אבל אין לנו שום ברירה אחרת", אמר נתניהו לחברי הכנסת. "ההתקפות של ארה"ב ממוקדות בי בגלל שאני מונע הקמת מדינה פלסטינית".
 
הוא טען כי ישראל עובדת על מעבר גבולות חדש במשולש הגבולות בכרם שלום שיחליף את מעבר רפיח ולישראל תהיה שליטה בו, בנוסף הוא ציין כי ישראל חייבת לשלוט גם בציר פילדלפי.
הוא דחה את ההצעות להכניס את הרשות הפלסטינית לעזה, "השאיפה הבלתי מתפשרת של כל ההנהגה הפלסטינית לכל גווניה היא חיסול הציונות".
נתניהו ציין כי ישראל מונעת אסון הומניטארי בעזה, "אנחנו בודקים איך לחלק את הסיוע ע"י גורמים לא מקומיים כי חמאס הכשיל את הניסיונות לחלק דרך מקומיים, נבדקות גם חברות פרטיות", חשף.
על יהודה ושומרון אמר כי על רקע המשך הטרור ביקש מהצבא להחזיר את המחסומים, "ביקשתי מהצבא להביא תכנית להכבדת המחסומים ביו"ש", אמר והדגיש "בין הירדן לים צריכה להיות שליטה ביטחונית רק של ישראל בכל מצב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה