בארץ

מענקים בסך של כ-12.5 מיליון דולר: "גאים לקחת חלק משמעותי בכך"

לאחר שענף החקלאות חטף מכה קשה ב-7 באוקטובר, הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה נרתמות לסייע לחקלאים במענקים בסך של בכ-12.5 מיליון דולר. סגנית נשיא בכירה בפדרציות היהודיות של צפון אמריקה: "גאים לקחת חלק משמעותי בכך"
מערכת ice | 
דולרים (צילום vecteezy)
מלחמת "חרבות ברזל" השפיעה רבות על ענף החקלאות בישראל החל מהיבול ועד למשבר החמור שנוצר בידיים עובדות. בעקבות כך, חקלאים בעוטף עזה מקבלים סיוע נרחב מצד הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה. 
הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה התחייבו לתמוך בחקלאים של הנגב המערבי באמצעות מענקים של כ-12.5 מיליון דולר שישמשו להחלפת ציוד שנהרס ונבזז על ידי מחבלי חמאס, ויאפשרו להם לחדש את החקלאות בזמן לעונת השתילה באביב.
המהלך המדובר נוצר במסגרת שיתוף הפעולה עם ReGrow, פרויקט של Volcani International Partnerships ו-Mishkei Hanegev. המענק יבטיח שהחקלאים והקיבוצים – שספגו הפסדים כספיים גדולים - יוכלו להשתקם משמעותית אחרי אירועי ה-7 באוקטובר
בקי כספי, סגנית נשיא בכירה בפדרציות היהודיות של צפון אמריקה, סיפרה על הצעד החשוב וציינה: "הפדרציות היהודיות מכירות בחשיבות החיונית של החזרת החקלאות לנגב המערבי לאחר התקפות חמאס ואנו גאים להיות מסוגלים לקחת חלק משמעותי בכך".
דניאל אברהם, מנכ"לית Volcani International Partnerships: "לא רק שהמענק יניח את היסודות להתאוששות, הוא שולח את המסר המרגש ביותר לכל החקלאים שלנו, שהם לא לבד".
מורן פרייבך, מנהלת תחום חקלאות וביטחון בקיבוץ נחל עוז: "חמאס בא להרוס את הזהות שלנו, את הקהילה שלנו ואת החקלאות שלנו. הניצחון שלנו הוא לחזור לשדות שלנו ולהפוך אותם שוב לירוקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה