בארץ

רע"מ על הכוונת: האם הרשימה הערבית בדרך החוצה מהכנסת?

הועדה לביטחון לאומי דנה בקשר בין רע״מ ועמותות התנועה האסלאמית לחמאס במטרה להוביל להרשעה ולהדחתה של הרשימה מהכנסת. יוזמת הדיון ח״כ לימור סון הר מלך: "לא ייתכן שמפלגה שמנהלת שיתופי פעולה הדוקים עם חמאס תכהן בכנסת ישראל"
דוד זולדן |  1
קריקטורה: מנסור עבאס כפטריוט ישראלי (צילום טוויטר)
הוועדה לביטחון לאומי של הכנסת בראשות ח״כ צביקה פוגל דנה הבוקר בקשרים של מפלגת רע״מ ועמותות הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית, עם ארגון הטרור חמאס. מי שיזמה את הדיון היא ח״כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית).
כזכור לפני כשנתיים חשף תחקיר פורום בוחרים בחיים ועד כאן אצל איילה חסון את הקשרים האדוקים של עמותות רע״מ עם חמאס וביניהם של עמותת 48 המשמשת כעמותת הדגל של רע״מ.
 
מאז חשפו בפורום בוחרים בחיים, תחקירים נוספים על קשרים בין עמותות רע״מ לחמאס ולגורמי טרור נוספים, בין היתר בתחקירים של קלמן ליבסקינד במעריב. תחקירים נוספים ומדאיגים המצביעים על שיתוף פעולה פורה בין מפלגת רע״מ ועמותותיה לבין חמאס פורסמו באתר הקול היהודי ובערוץ 14 בתכניתו של אראל סגל.
ח״כ לימור סון הר מלך אמרה במהלך הדיון: "כל חוקר של התנועה האסלאמית בישראל יוכל להסביר לכם על הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית שהוצא מהחוק, ועל הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית שהינו תנועה לגיטימית, בינתיים, במדינת ישראל". 
לפלג הדרומי של התנועה האסלאמית שני זרועות או אם תרצו שתי ידיים. זו לא יכולה ללא זו ולהיפך. זרוע אחת היא הזרוע הפוליטית - דהיינו מפלגת רע״מ, ואילו הזרוע השנייה היא הזרוע הביצועית - דהיינו העמותות השונות של התנועה.
 
כדי להבין כמה חשובות העמותות למפלגת רע״מ כדאי לצטט את ח"כ מנסור עבאס שבכמה ראיונות שהעניק לכלי תקשורת בשפה הערבית הוא אמר: "פרויקט הרשימה המאוחדת בכנסת אינו הפרויקט החשוב ביותר של התנועה האיסלאמית אלא השלישי או הרביעי, לאחר עמותת אל-אקצא ועמותת הסיוע"
בהמשך הציגה ח״כ סון הר מלך את התחקירים השונים שפורסמו בכלי התקשורת השונים המלמדים כי מפלגת רע״מ מקיימת קשרים ענפים עם עמותות טרור מוכרזות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להוציא אותם מהכנסת?
    NRMG 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ד"ר אמסלם רוצה שהם יתגייסו לצבא וילחמו בעזה ונגד חיזבללה.
    סגור