משפט

הערבים יצילו את החרדים מחוק הגיוס? זו תשובתו של טיבי לדרעי

אחרי שנתניהו התחייב בשיחה עם ראשי המפלגות החרדיות שיביא 32 תומכים לחוק הגיוס, יו"ר ש"ס התרברב ואמר כי הח"כים הערבים יסכימו להיעדר מההצבעה אלא שאת "הכלה" איש לא טרח לשאול 

דוד זולדן |  2
אחמד טיבי, יצחק גולדקנופף (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יונתן זינדל)
חברי הכנסת איימן עודה ואחמד טיבי, מכחישים את הדיווח לפיו הם יעזרו לקואליציה להעביר את חוק הגיוס באמצעות היעדרות מההצבעה על חוק הגיוס: "נעשה הכל כדי להפיל את הממשלה"
תגובת הנציגים הערבים נעוצה בדיווחים לפיהם חברי הכנסת הערבים יסייעו לחרדים להעביר את חוק הגיוס ובכך יסתיים המשבר הקואליציוני, ראשי מפלגת חד"ש-תע"ל, איימן עודה ואחמד טיבי, מבהירים כי זה לא יקרה וכי אין בכוונתם להאריך את ממשלת נתניהו אפילו ביום אחד.
 
חבר הכנסת איימן עודה מיהר להזים את השמועות: "אני מציע לכל הפרשנים להירגע. מי שחושב שנציל את קבינט ההרג וההרעבה ימצא את עצמו בבחירות. אין שום סיכוי שאחד מאיתנו ייתן את קולו כדי לתת לנתניהו עוד יום אחד בשלטון. ידיו אדומות מדם פלסטינים וישראלים, אנחנו נעשה הכל כדי שיפול וכמה שיותר מהר".
חבר הכנסת אחמד טיבי הצטרף לדבריו של עודה והבהיר כי: "את הממשלה האסונית הזאת יש להפיל. נקודה. היא לא תינצל מהמשבר באמצעות הקולות שלנו. אם הקולות שלנו יטו את הכף לכיוון הפלתה אז היא תופל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הלו שב"כ שמעתם?! מ הוא אמר ידיים אדומות
    יהונתן, 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חופש ביטוי לערבי? מה עם חופש ביטוי """למתנחל"" יהודי פוקס מכיר?
    סגור
  • 1.
    מחר הערבים יבקשו מכם אם תהיה החלטה נגד המדינה מה תעשו? (ל"ת)
    אבי 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור