בארץ

החשש ממתקפה איראנית גובר: אלו ההנחיות שהעבירה ארה"ב לעובדיה

על רקע החשש הגובר ממתקפה איראנית על ישראל, ארה"ב הנחתה את עובדי ממשל ביידן ובני משפחותיהם אשר מתגוררים בישראל כי יש להימנע מנסיעות אישיות מחוץ לתל אביב, באר שבע וירושלים
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום דובר צהל, פלאש 90/ מרים אלסטר)
על רקע החשש הגובר ממתקפה ישירה של איראן על ישראל, אתמול בלילה (חמישי) הודיעה ארה"ב כי הנחתה את עובדי הממשל ובני משפחותיהם שבישראל כי יש להימנע מנסיעות אישיות מחוץ לתל אביב, ירושלים ובאר שבע.
אותה הודעה חלה על עד שממשל ביידן ינחה אחרת את העובדים ובני משפחותיהם המתגוררים בישראל. מוקדם יותר הבוקר (שישי) דווח כי העיתון "וול סטריט ג'ורנל" חשף כי גורם המקורב להנהגה האיראנית אמר שהמתקפה צפויה להתרחש תוך 24 עד 48 השעות הקרובות. מלבד זאת, אותו גורם מסר לעיתון כי על אף שתוכניות התקיפה נידונות, עדיין לא התקבלו החלטות סופיות בנושא.
כזכור, ההכנה של מדינת ישראל למתקפה הישירה שתבוצע על ידי איראן, החלה לאחר שזו איימה  באופן פומבי וברור כי תגיב על התקיפה שנערכה בדמשק. על אותה פעולה צבאית של צה"ל בדמשק, הדגישה איראן כי מדובר ב"תקיפה אווירית ישראלית על מבנה דיפלומטי". כידוע, באותה מתקפה נהרגו בכירים צבאיים איראנים, כאשר ביניהם חוסל איש כוח קודס האיראני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה