בארץ

בני הזוג נתניהו שהו בווילת המיליארדר סיימון פאליק: הפרטים נחשפים

בני הזוג נתניהו שהו בסוף השבוע בווילת היוקרה של המיליארדר סיימון פאליק בירושלים. בעקבות החשש מתגובה איראנית לחיסול הבכיר בדמשק, השניים חזרו לשהות בווילה בתלפיות אשר כוללת מקלט מתקדם נגד טילים
מערכת ice |  3
בנימין ושרה נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
בני הזוג נתניהו שהו בסוף השבוע בבית משפחת המיליארדר סיימון פאליק אשר ממוקם בירושלים. ווילת היוקרה של בני משפחת פאליק משמשת לאחרונה את רה"מ בנימין נתניהו ואת רעייתו שרה בשנים האחרונות.
על פי הפרסום של העיתונאית טל שלו באתר וואלה, הווילה כוללת מקלט מתקדם נגד טילים. גורמים בסביבת ראש הממשלה אישרו לאתר החדשות "וואלה", כי נתניהו אכן לן בווילה של משפחת פאליק אתמול (שישי). בסוף השבוע, עיתונאי "הארץ" אורי משגב הודיע כי ברקע החשש מתגובה איראנית לחיסול הבכיר בדמשק, השניים חזרו לשהות בוילה בתלפיות.
כזכור, בחודש נובמבר האחרון דווח על ידי ערוץ  13 כי משפחת נתניהו החליטה לעזוב את ביתה שבירושלים וכי בימים אלו היא מתארחת בבית משפחת פאליק, יחד עם הטבחית האישית שלהם.
מלבד זאת, דווח כי עזיבת משפחת נתניהו מביתה שבירושלים, נובעת מהיעדר חדר המיגון בביתם. לאור זאת, הציעו לבני הזוג נתניהו התקנת מיגונית בבית המשפחה אך הצעה זו נתקלה בסירוב מצד שרה נתניהו בטענה כי הדבר יגרום ללכלוך רב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פחדניהו
    משה לוי 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פחדניו הגנביהו ומיס פיגי הסתתרו במקלט האטומי של מקורבו
    סגור
  • 2.
    פחדניהו
    משה לוי 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גנביהו פחדניו ידוע בתור פה גדול ופחדן מדופלם , גם בצבא וגם ששירת יחד עם אחיו בסיירת מטכ"ל והודח מהסיירת בזמן מלחמת לבנון כי הוא התחבא בארה"ב כמו יאירוש פה גדול ........
    סגור
  • 1.
    תעמולה נגד משפחת נתניהו..נוסח גבלס. (ל"ת)
    רני 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור