בארץ

מקומות העבודה פועלים כרגיל? הנחיות פיקוד העורף בצל המתקפה

למרות ההנחיות וההגבלות של פיקוד העורף, נראה כי אין הנחיות המורות על סגירת מקומות עבודה אשר צפויים להמשיך לעבוד כרגיל. ברשות המיסים ציינו כי לא יינתן בשלב הזה פיצוי להורים שייאלצו להישאר עם ילדיהם בבית
מערכת ice | 
הגרעין האיראני (צילום shutterstock)
בצל הנחיות פיקוד העורף, אין כעת הנחיות מיוחדות המורות על סגירת עסקים, וכל מקומות העבודה צפויים לעבוד כרגיל. כמו כן, בשלב הזה לא יינתן פיצוי לעובדים שייעדרו מעבודתם. עם זאת, אין לדעת כיצד המתקפה של איראן הלילה תשפיע על הנחיות פיקוד העורך, ובכך גם על ההנחיות במקומות העבודה.
ביישובי עוטף עזה, הוחלט כי עובדים יורשו להגיע למקומות העבודה רק במידה ויש בהם מרחב מוגן או שהם קרובים למרחב מוגן אליו ניתן להגיע בזמן התקני. ההתקהלויות הוגבלו לעד 300 איש בשטח סגור, ו-100 איש בשטח פתוח. בקו העימות מדובר על התקהלויות של עד 30 איש בשטח פתוח, ו-300 איש בשטח סגור.
נזכיר כי ביום חמישי, הודיעה ארה"ב כי הנחתה את עובדי הממשל ובני משפחותיהם שבישראל כי יש להימנע מנסיעות אישיות מחוץ לתל אביב, ירושלים ובאר שבע. אותה הודעה חלה על עד שממשל ביידן ינחה אחרת את העובדים ובני משפחותיהם המתגוררים בישראל.
המתקפה האיראנית על ישראל כללה למעלה מ-300 שיגורים מתימן, איראן, עיראק ולבנון.מתוך השיגורים נורו כ-100 טילים בליסטיים ו-170 כלי טיס בלתי מאוישים. כמו כן, דווח על פגיעה קלה בבסיס נבטים בדרום. היירוטים המוצלחים שעזרו לעבור את התקיפה המשמעותית הגיעו בזכות יכולות הגנה אוויריות, חיל הים, מודיעין וקואליציה אמריקנית, צרפתית ובריטית. למעלה מ-70 מטרות יורטו על ידי כוחות צבא זר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה