בארץ

מנכ"ל התעשייה האווירית על ההצלחה האדירה: "התכוננו לזה 30 שנה"

מנכ"ל התעשייה האווירית מתייחס להצלחה המטורפת על רקע המתקפה החריגה מאיראן: "99% הצלחה זה פנומנלי. זה הישג שאתה בדרך כלל לא מבטיח מראש במערכות נשק. את הייתה הצלחה מטורפת. המערכת עבדה בדיוק כמו שרצינו"
מערכת ice | 
מערכת חץ 3 (צילום משרד הביטחון)
איראן פתחה במתקפה חריגה במיוחד על ישראל אמש (שלישי), במסגרתה שוגרו לישראל כ-300 כטב"מים וטילים מסוגים שונים, כאשר מערכת ההגנה האווירית של ישראל רשמה הצלחה מסחררת אחרי שהצליחה לנטרל 99% מהאיומים על ישראל.
מי שאחראית ישירות לכך היא התעשייה האווירית של ישראל. מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי, התראיין באתר "וואלה", שם סיפר על ההצלחה המטורפת של צה"ל: "כבר בלילה התחלנו לקבל תגובות מדרגי העבודה שאנחנו פועלים מולם בארה"ב, וגם חיזוקים חיוביים מלקוחות שלנו בכל העולם. התרחישים שעשינו, כל המחשבות שהיו לנו, כל מה שהתכוננו לו במשך 30 שנה - קרה".
 
עוד הוסיף ואמר: "99% הצלחה זה פנומנלי. זה הישג שאתה בדרך כלל לא מבטיח מראש במערכות נשק. זה לא היה רק החץ עצמו והיכולות שלו. מערך ההגנה האווירית וחייל האוויר תפקדו באווירה רוויה מאוד, הצליחו לשתף פעולה בין כל האמצעים כדי לתת מענה אופטימלי בכל יירוט. אתה לא משגר טיל וזהו. צריך לתכנן איזה טיל לאיזו מטרה ומתי בדיוק לשגר. הם עמדו באתגר הזה. זה היה אירוע חמור". 
עוד סיפר על הסקת המסקנות שתילקח מהלילה הזה: "עכשיו חוקרים, זה לא בדיוק שהם החטיאו. מערכת הנשק עבדה בצורה מושלמת. זאת הייתה הצלחה מטורפת. המערכת עבדה בדיוק כמו שרצינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה