בארץ

תאונת דרכים משבשת את הרכבת הקלה: אלו התחנות שנסגרו

תאונה הביאה לכך שאין שירות מתחנת חיל האוויר עד לתחנת גבעת התחמושת ובחזרה. מתחנת שער שכם לתחנת הר הרצל ובחזרה. עם פינוי התאונה ואישור המשטרה הרכבת תחזור לפעילות כסדרה
מערכת ice | 
הרכבת הקלה (צילום ויקיפדיה)
בעקבות תאונה על תוואי מסילות הרכבת הקלה, לא יתקיים שירות רכבות בין התחנות: שער שכם עד לגבעת התחמושת לפיכך כפיר הרכבת הקלה תפעל במתכונת חלקית: מתחנת חיל האוויר עד לתחנת גבעת התחמושת ובחזרה. מתחנת שער שכם לתחנת הר הרצל ובחזרה. עם פינוי התאונה ואישור המשטרה הרכבת תחזור לפעילות כסדרה.
רק לאחרונה, תבל, מפעילת הדנקל, הודיעה על עדכון שהופץ הבוקר לנוסעים באתר, בדיגיטל ובטלגרם, לפיו החל מהיום, [חמישי], ה-7.3, יתוגבר משמעותית מערך הרכבות של הקו האדום. לפיכך קו R3 יצא בתדירות ממוצעת של כ-10 דקות, וקו R1 יצא בתדירות ממוצעת של כ 6 דקות, לכל אורך היום. 
עוד הודיעו בתבל: "בנוסף נעדכן על לוח זמנים חדש לשישי ומוצ"ש בלבד - ניתן להתעדכן באתר הדנקל.  לכל שאלה ולמידע נוסף מוזמנים לפנות ל 9943*, חפשו אותנו גם באתר הדנקל וברשתות החברתיות".

בשורה לא נעימה ציפתה הבוקר לנוסעי הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן, כאשר סמוך לשעה 06:30 בבוקר תנועת הרכבות נעצרה. הסיבה: שיבושים במערכת המצלמות. זו הפעם השלישית החודש שהרכבת נעצרת בשל תקלות.
מחברת תבל, מפעילת הקו האדום של הרכבת הקלה נמסר הבוקר: "בשל שיבושים במערכת המצלמות, נעצרה תנועת הרכבות. אנו מצרים על אי הנוחות הזמנית ופועלים לתיקון התקלה בהקדם האפשרי".
 
סמוך לשעה 06:45 הודיעה חברת תבל כי הרכבת שבה לפעילות מלאה לאורך כל הקו, אך הזהירה: "שימו לב, צפויים עיכובים בתנועת הרכבות". ב-19 לפברואר הודיעה החברה על תקלה טכנית בתחנת אליפלט שבעקבותיה התקיים שירות מקוצר מתחנת הקוממיות בת ים ועד לתחנת אליפלט ת״א בשני הכיוונים.
ב-11 לפברואר חלה תקלה נוספת במערכת האיתות בשעות הבוקר ואז עדכנה החברה: ״תבל בשיתוף עם נת"ע וחברת אלסטום, מבצעות תחקור מעמיק של התקלות במערכת האיתות אשר גורמות להפסקת השירות. אנו עושים כל שנדרש על מנת לוודא את ייצוב המערכת ומתן שירות אמין לציבור. אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה הבוקר לציבור הנוסעים ופועלים למתן השירות הטוב ביותר לציבור הנוסעים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה