בארץ

אבנר נתניהו בבקשה דרמטית: זו ההכרעה שהתקבלה לגביו

בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אבנר, הגיש בקשה רשמית לויקיפדיה שערכו באתר יוסר משום שלטענתו אין כל סיבה לקיום הערך שלו, שהוא "ממילא דל". לאחר הצבעה בין עורכי האתר, הושגה ההכרעה וערכו הוסר
מערכת ice | 
אבנר נתניהו (צילום מסך פייסבוק)
אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יצא השבוע בדרישה אל ויקיפדיה, בה הוא מבקש להסיר את הערך שלו מהאתר הפופולרי, זאת בטענה שהוא אינו חשוב כדי שיהיה עליו ערך כזה. שלשום (ראשון) הוא הגיש את הבקשה באופן רשמי. בעקבות כך, ויקיפדיה פתחה בדיון פתוח בנושא – וכעת נראה שהושגה הכרעה סופית.
לאחר ספירת "הקולות", 75 מהעורכים תמכו במחיקת הערך בעוד 54 התנגדו. כעת, מי שינסה להיכנס לערך "אבנר נתניהו" – ימצא הודעה כי הערך נמחק במהלך ה-24 שעות האחרונות לאחר שהושג רוב של כמעט 60% למחיקה. חשוב לציין כי משתמשים רבים ביקרו את בקשתו של נתניהו. לטענתם, הוא טוען שמשום שאינו דמות ציבורית – ערכו אינו צריך להופיע בוויקיפדיה, אך המתנגדים טוענים כי מכיוון שהוא זוכה לאבטחה בשווי מאות אלפי שקלים מכספי הציבור – הוא אכן דמות שכזו.
 
בדיון עצמו כתבה ויקיפדיה: "לפני כחמש שנים, היה חסר קול אחד למחיקת הערך, בהצבעת מחיקה. כעת פנה אלינו אבנר נתניהו וביקש למחוק את הערך אודותיו עקב חוסר חשיבות. בדיון שהתקיים תמכו ויקיפדים רבים בבקשה, גם בשל חוסר חשיבות אנציקלופדית וגם כהיענות לבקשת מושא הערך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה