בארץ

רבנים בישראל נגד הרב הראשי: "זלזול, כפיות טובה וחילול השם"

הרב הראשי לישראל יצחק יוסף, ממשיך לעורר סערות ואחרי שאיים כי בני הישיבות יעברו לחו"ל אם יכריחו אותם להתגייס, הוא טען כי האברכים והתלמידים הם אלה שבזכותם נמנעה המתקפה האיראנית ולא הצבא, וכי בזכותם ההגנה האווירית של ישראל פועלת טוב מאז ה-7 באוקטובר. הרב דוד סתיו תקף: "דברי הזלזול ברמטכ״ל ובחיילים בעיצומה של מלחמה הם כפיות טובה"
מערכת ice |  5
הרב יצחק יוסף (צילום פלאש 90 אוליבר פיטוסי)
הרב הראשי לישראל יצחק יוסף, שעורר לאחרונה סערה אחרי שאמר כי בני הישיבות בישראל לא מתכוונים להתגייס ואם יכריחו אותם לעשות זאת הם יעזבו את הארץ ויעברו ללמוד בחו"ל, ממשיך לעורר סערה אחר סערה ואתמול (שבת) במהלך דברים שנשא בשיעור שבועי בירושלים, טען כי בני הישיבות הם אלה שמנעו את המתקפה האיראנית ולא הצבא.
הרב הראשי לישראל דיבר במהלך השיעור וטען כי בני הישיבות כאמור מנעו את המתקפה האיראנית ומצילים אותנו בחזית הצפונית והדרומית. יצחק יוסף אמר: "13 אלף טילים זרקו על המדינה, ברוך השם איזה ניסים ונפלאות, רבותיי, בזכות מה זה? בזכות הרמטכ"ל? בזכות בני התורה, בזכות בני הישיבות. זו ההשקפה הנכונה".
 
בהמשך, טען כי קיבל מרבנים רבים בישראל הודעות שיתנצל ויחזור בו על דבריו, אך הוא סירב בתוקף לעשות זאת. מי שלא נותר חייב ותקף אותו הוא הרב דוד סתיו, שמסר: "אין סתירה בין הכרה בחשיבות התורה ולומדיה לבין החיוב לקיים את מצות התורה ולצאת למלחמת מצוה לעזרת ישראל מיד צרה. דברי הזלזול של הראשון לציון ברמטכ״ל ובחיילים בעיצומה של מלחמה הם כפיות טובה וחילול השם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ואנחנו אין לנו על מי להישען רק על אבינו שבשמיים.
    יהודי אמיתי 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ממשלה לא דמיונות לא ראש ממשלה כזה או אחר יבואו לכם את רצונכם. הדבר שמקרב את הגאולה יותר מהכל. זה אהבת חינם!!!!
    סגור
  • 4.
    בושה
    מומו 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשקשן טיפש מקבל שכר מהמדינה.
    סגור
  • 3.
    הרב יצחק יוסף שליטא גדול הדור צודק
    שניר 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפני שבוע קראנו את האגדה וכל אחד חייב להאמין שרק ה' שומר עלינו בזכות התורה הקדושה בזכות האבות הקדושים בזכות הייחוס שלנו לארץ ישראל ואלה שאומרים מלחמת מצווה שיפתחו תורה וילמדו קצת 1000 למטה ו1000 למטה על כל 1000 חיילים 1000 לומדי תורה שלומדים עליהם וכל מי שרך לבבו והוא מפחד מעט לא יוצא לקרב וזה המעט שאני יכול לרשום כי יש עוד הרבה חג שמח לכולם אוהב אתכם ברמות
    סגור
  • 2.
    הרב יצחק יוסף שליט"א צודק!
    ניר 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בלי תורה כלום לא עומד!
    סגור
  • 1.
    כל מי שלא מגנה את האיש הבזוי שותף לחורבן בית שלישי (ל"ת)
    טוני המרוקאי 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור