בארץ

מלחמת חרבות ברזל: הסלמה בגבול הצפון, ניסיון פיגוע בירושלים

בגבול הצפוני, התפוצץ כטב"מ סמוך לצומת גולני - עשרות קילומטרים בעומק ישראל. בירושלים בוצע ניסיון לפיגוע דקירה במהלכו ניסה החשוד לדקור חיילי מג"ב. על רקע הביקורת הנוקבת של שר הביטחון: הותר לפרסום שמותיהם של 5 חיילי צה"ל שנהרגו מאש כוחותינו 
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
מלחמת חרבות ברזל אשר פרצה בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר נמשכת כאשר הלחימה בגבול הצפוני מסלימה. אמש דווח כי כטב"ם התפוצץ סמוך לצומת גולני - עשרות קילומטרים מהגבול. חיזבאללה לקח אחריות על המקרה. בתגובה, צה"ל הגיב בתקיפה בעומק לבנון באזור נבי שיט בבקעא. התקשורת הסעודית מדווחת כי אתרים של חיזבאללה הותקפו.
כמו כן, במהלך הלילה בוצע ניסיון פיגוע בירושלים בסמוך לתחנת שלם שבמזרח העיר. החשוד שלף סכין וניסה לדקור את לוחמי מג"ב שהיו במקום. האירוע הסתיים ללא נפגעים לאחר שנוטרל בידי כוחות הביטחון טרם המעשה.
על רקע הביקורת הנוקבת שהשמיעה אמש שר הביטחון, יואב גלנט בראש הממשלה בדבר ניהול המלחמה בעזה הלחימה בגזרה הדרומית נמשכת. אתמול נכנסו כוחות יחידת קומנדו 162 למרחב והצטרפו ליחידת 401 של גבעתי אשר כבר הייתה בשטח לפעולה משותפת. במהלכה הושגו המטרות שנקבעו ללא נפגעים.  
צה"ל התיר הבוקר לפרסום את שמותיהם של חמישה לוחמי צנחנים שנהרגו מירי כוחותינו בג'אבליה שברצועת עזה. בהמשך היום צפוי להתכנס קבינט המלחמה על מנת לאשר את התקדמות הפעילות ברפיח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה