בארץ

"חרבו דרבו" נמכרת תמורת רבע מיליון: זו החברה שקנתה את השיר

אחרי שהשיר שבר את הרשת והפך ל"המנון הרשמי של המלחמה" ואחרי הכאוס שהשיר גרם בארצות-הברית, זוג הראפרים המצליח נס וסטילה מכרו את זכויות השימוש ל"חרבו דרבו", ללא אחרת מאשר חברת פרטנר, תמורת סכום צנוע של 247 אלף שקל 
מערכת ice |  1
סטילה ונס (צילום מתוך גיא פינס)
היום (שני), מאקו פרסמו פרסום ראשון, שהשיר המצליח "חרבו דרבו" של זוג הראפרים הישראלי נס וסטילה, נמכר לחברת פרטנר תמורת רבע מיליון שקלים. זאת לאחר שצמד ההיפ הופ המוכרים התמודדו בשבוע האחרון עם דרמה לא פשוטה כשקיבלו סירוב להופיע עם השיר בהופעה בארצות-הברית אשר חיכו לה רבים. 
על פי הדיווח, פרטנר רכשה את זכויות השימוש בהמנון הלוחמני של נס וסטילה בסכום של 247 אלף ש''חף שיתחלקו בין חברי הצמד יחד עם הכותבים אוראל שמאילוב ורוי שני כרמל. 'חרבו דרבו' יככב בקמפיין החדש של החברה שמשיקה את: "5G Private", קמפיין אותו מוביל כפרזנטור רשמי הזמר סטטיק, שכידוע שיתף לאחרונה פעולה גם בשיר של נס וסטילה "פרנציפ".
כאמור, בתחילת מלחמת חרבות ברזל, השיר המוכר התפוצץ בארץ ובעולם, כשהיו רבים בארצות-הברית שהתנגדו להשמעת השיר בטענה כי הוא אלים ומרמז לרצח של מיה קאליפה, דואה ליפה ועוד. נס וסטילה עדכנו בעבר כי קיבלו הרבה הודעות נאצה ואיומי מוות, להופעות הבין לאומיות שלהם, בשל המילים לשיר. 
כמו כן, כחלק מחגיגות העצמאות ול''ג בעומר, הקהילה היהודית בארצות-הברית, במיאמי ובניו-יורק בפרט, היו אומרים להופיע ולחגוג עם כולם, נס וסטילה, ליאור נרקיס והדוד חיים, במופע ענק מול אלפי יהודים וישראלים. למרות שהעניין ביניהם הוסדר לקראת ההופעה, הזוג המצליח החליטו לוותר על ההופעה, בתגובה מסרו: "בימים אלו אנו מתכוננים לקראת השיר הבא 'באמפרים'".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה חלחלה לראות את סטטיק שר את זה בפרסומת
    שחור וסיגריה 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור למה לא הביאו אותם לשיר פשוט..וגם מי הטמבל שהחליט לקנות שיר כזה לפרסומת...סטטיק נתקע נתקע שם ואוחז בפרסומת כמו שביבי לא משחרר את המדינה
    סגור