בארץ

הקלה משמעותית בבקשת צו ירושה או קיום צוואה - בחינם ללא עורך דין

הקלה לציבור- מעתה ניתן להגיש בקשה דיגיטלית לרישום נכסים בטאבו בעת בקשת צו ירושה או קיום צוואה ללא צורך בעורך דין וללא עלות כספית: "על מנת להגביר את הנגישות של הציבור לשירותים נוספים" 
מערכת ice | 
ירושה (צילום freepik)
משרד המשפטים פרסמו היום (חמישי), שמעתה, גם לקוחות שאינם מיוצגים על ידי עורכי דין יוכלו להגיש בקשה דיגיטלית לרישום צו ירושה או צו קיום צוואה, המוטמעת באתר האפוטרופוס הכללי וזאת ללא טופס בקשה לרישום במקרקעין וללא צורך באימות הבקשה בפני עורך-דין, במטרה להקל על הציבור.
כאמור, מהלך זה נוצר כדי ליצור מעבר להקלה המשמעותית ברגולציה ולטיוב השירות שניתן לציבור, מדובר בחיסכון משמעותי בזמן ובכסף לציבור.
איתמר דוננפלד, מנכ"ל משרד המשפטים אמר בנושא: "מהלך משמעותי זה נועד להקל על הציבור ועל המשק, כחלק מפעילות משרד המשפטים לטיוב הרגולציה והקלה על הנטל הבירוקרטי, וזאת על-מנת להגביר את הנגישות של הציבור לשירותים השונים. בנוסף, מדובר בחיסכון משמעותי בעלויות. מהלך זה מתאפשר גם הודות לשירותים הדיגיטליים המתקדמים שפותחו במשרד המשפטים".
כמו כן, עו"ד דוד שני, מנהל הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין מסר: "במטרה להעניק שירות מיטבי ויעיל לציבור, הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין פועלת, כל העת, לפיתוחם של שירותים דיגיטליים, כמו גם להתממשקות עם משרדי הממשלה השונים, רשויות מקומיות, תאגידים בנקאיים ועוד. השירות האמור, מהווה צעד משמעותי שמאפשר רישומם של צווי ירושה וצווי קיום הצוואה המונפקים ע"י הרשמים לענייני ירושה באפוטרופוס הכללי, בקלות וביעילות ללא צורך בייצוג משפטי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה