בארץ

מה קורה במשרד האוצר? זה הבכיר הנוסף שהתפטר - אחרי 16 שנה

אוהד מעודי, אשר בתפקידו האחרון כיהן כסגן בכיר לממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, הודיע כי הוא יעזוב לאחר 16 שנים במשרד האוצר. מעודי מסר: "הייתה לי הזכות לעבוד עם אנשים חדורי מטרה, יצירתיים, מסורים ומקצועיים"
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
שלשום (ראשון), אוהד מעודי המשמש כסגן בכיר לממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, הודיע על פרישתו לאחר 16 שנים במשרד. מעודי צפוי לסיים את תפקידו במהלך החודש הקרוב, לאחר שישלים קדנציה מלאה כמנהל חטיבת הביטוח הכללי ברשות.
נציין כי פרישתו מגיעה בהמשך לעזיבתם של איתי טמקין, שסיים קדנציה ארוכה באגף התקציבים, וגם לאחר עזיבתו של סגן הממונה על השכר במשרד האוצר, מוחמד רחמאן. עוד נזכיר כי לפני ימים סיפורים מונה איתי גל לתפקיד הממונה הקבוע על שוק ההון.
מעודי החל את דרכו כבר בשנת 2008, והיה אחראי על תחום ביטוחי רכב ודירות. בהמשך הוא שימש כיועץ בכיר למונה על שוק ההון, ובשנת 2020 התמנה לתפקיד סגן בכיר לממונה וחבר הנהלת הרשות הממונה על חטיבת הביטוח הכללי. במהלך כהונתו סייע בנושא הגברת התחרות בענפי הביטוח הכללי, הוביל רפורמה למען האזרחים הוותיקים, ערך הליכי ביקורת בחברות הביטוח ועוד.
מעודי מסר: "הייתה לי הזכות לעבוד עם אנשים חדורי מטרה, יצירתיים, מסורים ומקצועיים, הפועלים לטובת האזרח, ובזכותם הגענו להישגים והצלחנו להוביל שינויים שהגבירו את התחרות, החדשנות וההוגנות בענף הביטוח. אני סמוך ובטוח שעמית יוביל את הרשות להיות חזקה ועצמאית לטובת הציבור הרחב".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה