בארץ
נשיאת החברה כפרזנטורית: 'המשביר' בקמפיין חדש ליום האישה
המשביר פצחה בקמפיין חדש לרגל יום האישה הבינלאומי שחל ב- 8 במרץ, בו מעודדת הרשת העסקת נשים מבוגרות, יוצאת כנגד תופעת הגילנות, ובין הפרזנטריות: נשיאת החברה בכבודה ובעצמה
רשת המשביר עולה בקמפיין ייחודי לרגל יום האישה הבינלאומי, במסגרתו היא מעודדת העסקת נשים מבוגרות. הפרזנטוריות בקמפיין הן עובדות המשביר, בהובלתה של דבורה יצחקי בת ה-83, נשיאת החברה.
יצחקי עובדת במשביר 67 שנים מאז 1958, ונחשבת לוותיקה ביותר מבין עובדי החברה. היא החלה את דרכה כמזכירה של מייסד הרשת, לאחר מכן עברה הסבה לתפקיד של קניינית במחלקת גברים, תפקיד שכיהנה בו במשך 30 שנה. בשנים האחרונות שימשה כיו"ר המשביר, עד לכניסתה של יפעת שאשא ביטון לתפקיד, ומאז היא מכהנת כנשיאת המשביר.
בקמפיין שעולה לרגל יום האישה הבינלאומי, עובדות המשביר פונות אל המצלמה, כאשר כל אחת שמדברת מופיעה עם השם שלה, הגיל השלה והתפקיד שלה, ושואלת שאלה פוגענית, אחת מיני רבות שנשאלים עובדים ועובדות בגיל המבוגר כמועמדים לתפקיד.
הקמפיין באמצעות מקאן ובהיקף של מאות אלפי שקלים, יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל ועל גבי מסכי הסניפים ברשת תחת הסלוגן "עדיין לא מעסיקים נשים בגלל הגיל שלהן? תתבגרו!".
עוד ב-
המנכ"ל ובעלים של המשביר, רמי שביט, אמר: "כשליש מעובדות המשביר הן נשים בגילאים 60 ומעלה ואנחנו גאים בכל אחת ואחת מהן. ביום הזה, יום האישה הבינלאומי, בחרנו לשים בקדמת הבמה את העובדות הבוגרות והמקצועניות שלנו, אלה שהגיל, הוותק והמומחיות שלהן מהווים יתרון ממשי. בקמפיין הזה אנחנו קוראים לכל החברות והארגונים במשק למגר לחלוטין את האפליה על רקע גילנות ולהעסיק גם נשים ואנשים בגיל המבוגר. זו השנה החמישית שבה ביום האישה הבינלאומי, רשת המשביר מעלה למודעות סוגיות חברתיות שמעסיקות את החברה בכלל ונשים בפרט. אנו נמשיך ונעשה זאת גם בשנים הבאות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



