בארץ

מרגש: זה הקמפיין החדש להעלאת המודעות לתמיכה נפשית

חברת אגד ועמותת נט"ל יצאו בקמפיין משותף לצורך הגברת המודעות לצורך בתמיכה נפשית. זה מה שתראו על אוטובוסים בכל רחבי הארץ
מערכת ice | 
אגד (צילום יח"צ)
חברת אגד ועמותת נט"ל השיקו אתמול (ראשון) קמפיין משותף, במטרה להעלאת המודעות לחשיבותה הפנייה לתמיכה נפשית. במהלך קמפיין ההסברה הארצי, יופיעו על גבי אוטובוסים שלטים שמעודדים פניות לקו הטלפון של העמותה.
בנוסף לכך עלה סרטון ברשתות החברתיות עם המסר המשותף "החיים בארץ יכולים להיות נסיעה מטלטלת, אבל אנחנו יחד במסע הזה, אז אל תישארו אם זה לבד". הקורא לציבור לנצל את המענה החיוני שמספקת נט"ל לא להישאר לבד עם המצוקה הנפשית, ולפנות לקו הסיוע.

בתמונה: הקמפיין של אגד ועמותת נט"ל. קרדיט: אגד
על פי דוח מבקר המדינה שפורסם בפברואר 2025, מאז 7 באוקטובר, יותר מ-2 מיליון אזרחים בישראל מתמודדים עם תסמינים פוסט טראומטיים בדרגות שונות. מדובר בכ-שליש מתושבי המדינה, וכל נפגע טראומה משפיע גם על הסובבים אותו, בני משפחתו וחבריו הקרובים.
 
נציין כי עמותת נט"ל, פועלת כבר למעלה מ-27 שנה, מאז תחילת הלחימה התקבלו בקו הסיוע של העמותה מעל 86,000 שיחות לעומת כ-25,000 שיחות בלבד בכל שנת 2022. רבע מהשיחות מתקבלות בשעות הלילה, ורבות מהן עוסקות במצוקה חריפה ובמחשבות אובדניות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה