בארץ

אוניברסיטת תל-אביב משיקה את המרכז למשפט דיגיטלי וחדשנות

אוניברסיטת תל-אביב השיקה בשבוע שעבר את מרכז המשפט הדיגיטלי והחדשנות בנוכחות זוכה פרס נובל לכלכלה, דניאל כהנמן, נשיא האוניברסיטה ובכירים נוספים
מערכת ice | 
השקת המרכז למשפט דיגיטלי (צילום יעל צור)
בצל ההודעה על רפורמה משפטית, אוניברסיטת תל-אביב השקיע בסוף השבוע שעבר את מרכז הנשיא מאיר שמגר למשפט דיגיטלי וחדשנות. פרופסור ניבה אלקין קורן תעמוד בראש המרכז, אשר יעסוק בממשק בין טכנולוגיה, למשפט וחברה
המרכז החדש יפעל בין היתר לקידום מחקר אקדמי בתחום מדיני, אתי ובתחום ההסדרה של אתגרים ממקור הקדמה והחדשנות הטכנולוגים. לצד זאת, המרכז יפעל לחזק שיתופי פעולה בין תעשיית ההייטק לבין מוסדות השכלה גבוהה בארץ, תוך מתן דגש על מחקר ופיתוחים חדשניים.
האירוע כאמור התקיים בשבוע שעבר בנוכחות זוכה פרס נובל לכלכלה, פרופסור דניאל כהנמן, בנו של הנשיא ושותף בכיר במשרד מיתר עורכי דין דן שמגר, נשיא האוניברסיטה אריאל פורת ובכירים נוספים.
 
דן שמגר, בנו של הנשיא שמגר ושותף במשרד עו"ד מיתר, נאם: "הקמתו של המרכז הינה אבן דרך משמעותית בהנצחת מורשתו של מאיר שמגר באופן של המשך יצירה  ותרומה לחברה. הקצב המסחרר שבו טכנולוגיות מתקדמות מוטמעות אל אורחות חיינו מחייבת התמודדות עם האתגר של מציאת איזון בין ערכים וחברה אנושית לבין קדמה טכנולוגית. המרכז יהווה מוקד לעשייה וחשיבה ולשיתוף בין האקדמיה לתעשייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה