בארץ

דודי אמסלם התנפל על סער והאשים: "שקרן וגונב דעת"

לח"כ דודי אמסלם אמנם יש חשבון פתוח עם רה"מ נתניהו אבל זה לא מנע ממנו היום להעניק גיבוי לקואליציה ולשבש את נאומו של שר המשפטים לשעבר גדעון סער
דוד זולדן |  2
גדעון סער, איתמר בן גביר, בנימין נתניהו, דודי אמסלם ובצלאל סמוטריץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי)
למרות הכל, ח"כ דודי אמסלם עמד על המשמרת של הקואליציה וניסה לשבש את נאומו של שר המשפטים לשעבר גדעון סער. הדו קרב התרחש כשסער נאם בדוכן המליאה והתייחס למבצע בג'נין. לח"כ דודי אמסלם צרמו דבריו של סער והוא קטע את נאומו פעם אחר פעם והטיח לעברו של סער האשמות קשות: "מנסור עבאס הוא זה שהחזיק אתכם ואמר על המבצע ש'זה טבח', השותף שלך"."אל תהיה צבוע, אתה יודע את האמת", הטיח אמסלם בסער: "מנסור עבאס הוא זה שהחזיק אתכם ואמר על המבצע ש'זה טבח', השותף שלך. אתה משקר, אתה גונב דעת".
גדעון סער נעלב והפציר באמסלם שלא יכנה אותו שקרן ואמר בין השאר: "גם בממשלה הקודמת היו אינספור מבצעים בשטחים. ראיתי שכאלה שתוקפים את הממשלה ואת רה"מ בשביל להסיח את הדעת מדברים אחרים. אבל אנחנו נותנים למבצעים גיבוי ותומכים בכל דבר למען ביטחון אזרחי ישראל".
עוד ציין סערה כי: "לעומת זאת, לא כך נהגה האופוזיציה בתקופת הממשלה הקודמת. היה מבצע בתקופתכם? אתה משקר. אני מציין איך אתם התנהגתם בזמן הממשלה הקודמת והיום אתם לא יודעים איפה להליט את פניכם והיו פיגועים בירושלים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמסלם
    דניאל 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דודי אמסלם עבר לירי בתוך הנגמ"ש מי שאינו מסוגל להבין את חוסר התאמתו לתפקיד מסוים, מוצא את מפלטו בהסבר המקובל כל כך: אפליה עדתית
    סגור
  • 1.
    דודי אמסלם עבר לירי בתוך הנגמ"ש מי שאינו מסוגל להבין את (ל"ת)
    דניאל 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור