השוק

רשת ביג מצטרפת לשביתת הענק במשק: כל הסניפים יסגרו

רשת מתחמי הקניות ביג מצטרפת לשביתת הענק במשק, זאת לאחר שמנכ"ל הרשת, חי גאליס, הוציא הודעה לעובדים ולשוכרים בה נכתב בין היתר כי "הריני להודיע בזאת על השתתפות מרכזי ביג בשביתת ההסתדרות וסגירת כלל המרכזים החל משעה 12:00. נא לסגור חניונים"
מערכת ice |  2
מתחם ביג (צילום יחצ ביג)
על רקע שביתת הענק במשק הבוקר (שני) בעקבות הרפורמה המשפטית והכאוס האדיר ששורר בישראל, מנכ"ל רשת מתחמי הקניות ביג, חי גאליס, הודיע הבוקר לעובדים כי הרשת מצטרפת לשביתת הענק וסוגרת את כל המתחמים בשעה 12:00.
בהודעה שהוציא המנכ"ל חי גאליס לעובדים נכתב: "עובדי ביג ושוכרים יקרים, הריני להודיע בזאת על השתתפות מרכזי ביג בשביתת ההסתדרות וסגירת כלל המרכזים החל משעה 12:00. נא לסגור חניונים. לסגור חנויות ולאפשר כניסת לקוחות רק לחנויות הפארם והמרכולים. בברכה, חי גאליס".
 
ההודעה של גאליס מגיעה אחרי ההודעה של יושב ראש ההסתדרות, ארנון בן דוד, החליט היום במסיבת עיתונאים דרמטית במיוחד יחד עם בכירי המשק ומנהלי הבנקים הגדולים בישראל, להשבית את המשק בישראל. 
בתוך כך, יושב ראש ועד העובדים של רשות שדות התעופה בישראל, פנחס עידן, הודיע הבוקר כי בעקבות הפגנות הענק והמחאות בישראל בעקבות הרפורמה המשפטית, כל ההמראות מישראל מבוטלות עד להודעה חדשה: "הנחיתי לעצור את כל ההמראות מישראל", אמר עידן, כאשר גם מרשות שדות התעופה אישרו את הדברים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתחמי ביג
    אזרח 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להחרים אותם לא לקנות מהם
    סגור
  • 1.
    להחרים את ביג, לא לקנות שם!!! בואו נצביע בכסף שלנו !! (ל"ת)
    אוהד 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור