כסף וצרכנות

רשת 13 חוגגת: כ-7 מיליון שקל נתרמו למען נזקקים

במשדר ההתרמה של רשת 13 בשיתוף עמותת "פתחון לב" למען נזקקים, נתרמו 6,673,440 שקלים אשר יהפכו בהקדם ל-55,612 ארוחות למבקשי הסיוע של הארגון 
מערכת ice |  2
משדר פתחון לב (צילום ניק צולפאק)
אמש (שני) שודר ברשת 13 משדר ההתרמה לקראת חג הפסח של ארגון "פתחון לב" הפועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי. עד תום הערב נתרמו 6,673,440 שקלים אשר יהפכו בהקדם ל-55,612 ארוחות למבקשי הסיוע של הארגון, בהם קשישים, שורדי שואה, משפחות נזקקות ועוד אשר נקלעו למעגל העוני.
המשדר התקיים בהנחיית לירון ויצמן והוקדש השנה לזכרו של המוזיקאי יצחק קלפטר ז"ל אשר נפטר השנה. במהלכו, לצד סיפורים מרגשים על העשייה החברתית אותה מקדם ארגון "פתחון לב" וקריאה לציבור הרחב לתרום ארוחות חג עבור משפחות נזקקות בפסח, הופיעו האומנים המובילים: אודיה, אושר כהן, אליעד, רותם כהן, אריק סיני, זהבה בן ודקלה, עם ביצועים חדשים לשיריו של קלפטר לצד שיתוף בסיפורים הנוגעים לאופן שבו השפיע קלפטר על דרכם האומנותית.
 
מוקד התרומות שודר בלייב ממשרדי "כלל ביטוח ופיננסים" בהנחיית פז רובינזון ושונית חמד, כשלצידם כוכבי "הישרדות" אלית מוסאיוף וסהר כהן, משפיענית הרשת ליאל אלי ואמן החושים אביב דורה. לצד תרומות נדיבות של גופים מסחריים רבים, צופי המשדר פתחו את הלב ותרמו בהמוניהם והצליחו לעמוד ביעד הגבוה שהוצב בתחילתו של הערב אשר עמד על 55,000 ארוחות חג. גם לאחר המשדר, ניתן לתרום לארגון "פתחון לב" כדי לוודא שלאף אחד לא ייחסר לקראת החג.
אלי כהן, מנכ"ל "פתחון לב", מסר: "במיוחד בזמנים מורכבים – עם ישראל מוכיח עד כמה הוא יודע לפתוח את הלב ולספק סיוע למי שמתקשה. אני מוקיר תודה לכל הצופים ומי שבחר לתרום לפי יכולתו עבור אותם אנשים שצריכים, מודה לשותפינו היקרים מרשת 13 ולשותפינו לדרך בהן חברות בולטות וגדולות במשק שמוכיחות שלצד הצלחתן המסחרית, דרכן הערכית ותרומתם לחברה הישראלית נמצאת בסדר עדיפות עליון. בזכות נדיבותכם המופלאה ובעזרת המתנדבים היקרים שלנו, אנו נדאג שבפסח הקרוב לא יהיה מי שיחסר לו דבר בשולחן החג".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    די כבר עם השקר הזה!!!! שיווק שיווק
    איתן 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארגון פתחון לב מוציא מאות אלפי שקלים על שיווק?? שיתופי פעולה עם משפיענים סוג ז. זו בושה וחרפה
    סגור
  • 1.
    מעניין
    אריאל 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין מאוד כמה מכל הכסף הזה באמת יגיע ליעדו !!!!!!!
    סגור