בארץ

בן גביר לאחר הפיגועים: "מילים יכולות להרוג"

גל הפיגועים ממשיך ולאחר הפיגוע בליל שישי בו נדרס למוות תייר איטלקי, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, קרא להגביר את האכיפה כנגד מסיתים ברשת: "מילים יכולות להרוג"
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בעוד חקירת פיגוע הדריסה אמש (שישי) בתל אביב עדיין בעיצומה ובעוד הפצועים מחלימים מפצעיהם ישנו אדם אחד, אלסנדרו פיראני, תייר מאיטליה, שלא יחזור הביתה. תגובות רבות הגיעו בעקבות המקרה.
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב לאירוע ומסר את תנחומיו: "משתתף בצער של משפחתו של אלסנדרו פיראני ז"ל ומאחל איחולי החלמה מהירה לפצועי הפיגוע בתל אביב".
 
בן גביר מסר כי "במהלך השבת קיימתי הערכות מצב שונות שמהם עלה כי קיים גל הסתה ברשת, ולפיכך הנחתי את המשטרה לעצור מסיתים ברשת". בערב שבת בית משפט השלום בירושלים שחרר חשוד שנעצר בגין עשרות אירועי הסתה לפגיעה ביהודים. המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע על השחרור שעוכב ליום ראשון.
"בית המשפט חייב להיות מחובר לאירועים שמתרחשים ולחומרה של אירועי ההסתה", מסר בן גביר בתגובה והוסיף. ,הייתי עורך דין ואני מבין מה היא דאגה לזכויות אזרח, אם כי בכל הכבוד שחרור חשוד בעשרות עבירות של הסתה מסכן את שלום הציבור ומעביר מסר שאפשר להמשיך ולהסית. מילים יכולות להרוג".
כמו כן, בן גביר התייחס לדרישה של גורמים שממליצים לסגור את הר הבית ליהודים ואמר: "מעריך מאוד את הגורמים הממליצים, אבל לטעמי עמדתם בעניין סגירת הר הבית בשביעי של פסח, תסכן את מתפללי הכותל המערבי, מעבר להיותה פרס לאיומים בטרור. בשביעי של פסח מגיעים המונים לרחבת הכותל ויציאת המשטרה מהר הבית מסוכנת מאוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האדם הכי מסוכן שישב עד היום בכנסת ישראל (ל"ת)
    זיווה בן ציון 04/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור