בארץ

ביידן נוקם בנתניהו? זימן את הנשיא הרצוג לוושינגטון לפני רה"מ

היחס הצונן מצד וושינגטון הורגש היטב אחרי השבעת הממשלה הנוכחית אלא שכעת הממשל האמריקני מאותת לישראל על הפשרת הביקורים ומתכנן להזמין את נשיא המדינה יצחק הרצוג לביקור בבית הלבן בקיץ הקרוב עוד בטרם נקבע לו"ז לרה"מ נתניהו שעשוי להיות מובך בתרחיש שכזה
דוד זולדן |  1
בנימין נתניהו, ג'ו ביידן (צילום shutterstock, פלאש 90/ אריק מרמור, אריה לייב אברמס)
אחרי תקופה של יחס צונן מצד וושינגטון שהורגש היטב אחרי השבעת הממשלה הנוכחית - הממשל האמריקני מאותת לישראל על הפשרת הביקורים אלא שהוא מתכנן להזמין את נשיא המדינה יצחק הרצוג לביקור בבית הלבן בקיץ הקרוב עוד בטרם נקבע לו"ז לרה"מ נתניהו שעשוי להיות מובך בתרחיש שכזה. הרצוג מתכנן במהלך הביקור לנאום בקונגרס האמריקאי.
הממשל האמריקני מתכנן להזמין את הנשיא הרצוג לביקור בבית הלבן כבר בקיץ הקרוב אלא שנכון לעכשיו עוד אין תאריך רשמי לביקור. לפי התכנום המוקדם הנשיא הרצוג ייפגש בבית הלבן עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. הרעיון של הביקור הנשיאותי החל כאשר יו"ר בית הנבחרים קווין מקארת'י עדכן כי הרצוג הוזמן לנאום בקונגרס האמריקני לציון 75 שנה ליחסי ישראל וארה"ב, וציין כבר אז כי "אנחנו עובדים על תאריך שבו זה יכול לקרות".
 
נשיא המדינה הוזמן בביקורו בארה"ב בשנה שעברה על ידי בית הנבחרים האמריקאי לשאת דברים בפני שני בתי הקונגרס לרגל שנת ה-75 למדינת ישראל. טרם תואם מועד סופי לביקור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דמוקרטיה
    בועז בן צור 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מאוד דמוקרטי לזמן את הנשיא שנבחר באמצעות כמה פוליטיקאים וקומבינות , במקום ראש ממשלה נבחר
    סגור