בארץ

הרחוב שלכם נקי? טכנולוגיה חדשנית בניקיון רחובות מגיעה למרכז

פיילוט ראשון מסוגו ייערך בגבעתיים עם מכשירי ניקיון מיוחדים אוטומטיים, בעלי יכולת שאיבה ושטיפה עוצמתית
מערכת ice |  1
מכונת הניקיון מטא טק (צילום מיכאל לוריא)
אם הסתובבתם השבוע ברחובות גבעתיים ונתקלתם במכונות ניקיון שדומות לחללית, אין צורך להיבהל: מדובר בפיילוט של מכשירי שאיבה ושטיפת רחובות שנחתו מאיטליה היישר לגבעתיים. המכשיר פועל בטכנולוגיה ירוקה ואינו מזהם את הסביבה, ופועל באופן אוטומטי באמצעות חיישנים.
הטכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון רחובות וכבישים מגיעה לראשונה לגבעתיים עם מכשירי הניקיון המיוחדים ובאוטומטיים, בעלי יכולת שאיבה ושטיפה עוצמתית. המכשור החדשני יאפשר ניקיון יסודי של רחובות ומתחמים ציבוריים, יבטל את הצורך בשימוש בשיטות מסורתיות (מטאטא ופח אשפה) ויעניק לעובדי הניקיון את ההזדמנות ליהנות מעבודה יעילה ונוחה יותר, תוך שהם מפעילים את המכונות באופן אוטומטי וללא מאמץ פיזי.
 
את המכונות הייחודיות מביאה לארץ חברת "מטא.טק" והן מבוססות על טכנולוגיה חדשנית שכבר פועלת כיום ברחבי אירופה, אסיה, צפון אמריקה ואוסטרליה.
אמיל ברגינר, בעלים ושותף בחברת מטא.טק: "זה צעד משמעותי הן טכנולוגית והן אקולוגית, מדובר במוצר חדשני שישפר את איכות החיים שלנו. אני שמח על שיתוף הפעולה עם עיריית גבעתיים ובטוח שהתושבים ייהנו מיעילות הטכנולוגיה החדשה. פריצת דרך ראשונה מסוגה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראה שווה
    שלומית 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף פתרון טכנולוגי והומני, שמקל על מנקי הרחובות שלא יאומן שב2023 עוד מסתובבים עם מטאטא רגיל בחום הישראלי. מקווה שירחיבו לעוד ערים!
    סגור