בארץ

הדיון המיוחד של המשרד להגנת הסביבה ופקע"ר: אלו ההנחיות החדשות

המשרד להגנת הסביבה קיים דיון מיוחד עם בכירי המשרד ועם פיקוד העורף. בדיון הודגשו הנקודות לטיפול במפגעים סביבתיים במסגרת המצב הנוכחי וחודד הקשר עם פיקוד העורף
מערכת ice | 
עידית סילמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בשעת חירום ביטחונית כמו זו שבה אנחנו נמצאים, המשרד להגנת הסביבה פועל בשיתוף פעולה עם גופים שונים ומנחה את הרשויות המקומיות (בחירום ובשגרה) לטיפול במפגעים סביבתיים.
המשרד להגנת הסביבה, שהוא הגוף המנחה הלאומי לטיפול בחומרים מסוכנים, מלווה את גורמי המקצוע בפיקוד העורף בכל הקשור להיערכות ומיגון המפעלים – בעיקר במרחק של 0-80 ק"מ מרצועת עזה. זאת, בשיתוף כונני המערך הלאומי לחומרים מסוכנים וחירום של המשרד, איגודי הערים לאיכות סביבה והיחידות הסביבתיות.
בישיבה מיוחדת שהתקיימה אתמול (שבת) בראשות השרה להגנת הסביבה עידית סילמן, ובראשות מנכ"ל המשרד, גיא סמט, שבהן השתתפו מנהלי כל המחוזות וסמנכ"לי האשכולות ומערך החירום, נסקרו הפעולות של גורמי המקצוע של המשרד, כתמיכה לפיקוד העורף בכל הקשור למיגון המפעלים, תפקוד צוותי החירום, מלאי החומרים המסוכנים, תפקוד המפעלים, פתרון פערים שהתעוררו ועוד. 
במידה שזיהיתם מפגע סביבתי מכל סוג, יש לפנות למוקד החירום של המשרד להגנת הסביבה בטלפון: 6911*. המוקד פעיל  24 שעות ביממה, והוא מרכז ההפעלה עבור מערך החירום של המשרד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה