בארץ

נתניהו לאחר ביקור ביידן: "לא נאפשר סיוע הומניטרי לעזה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם לאחר סיום ביקורו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בישראל, איתו דיבר על הסיוע האמריקני והעמידה של ארצות הברית לצד ישראל
מערכת ice | 
בנימין נתניהו וג'ו ביידן (צילום פלאש / מרים אלסטר)
ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר לתקשורת לאחר ביקורו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן וטען כי סיכם עם הנשיא על שורת צעדים שיעזרו לנצח במלחמה מול חמאס
״אזרחי ישראל, אני מבקש לעדכן אתכם בכמה דברים מפגישתי עם הנשיא ביידן. אתמול בלילה, עוד טרם המראתו של הנשיא לישראל, הצגתי בפניו הוכחות חותכות לכך שהג׳יהאד האיסלאמי, ולא צה״ל, הוא זה שירה את הטיל והוא זה שפגע בבית החולים בעזה. הנחיתי את מערך ההסברה הלאומי שלנו ואת צה״ל להפיץ את ההוכחות הללו, והעולם היום יודע את האמת. הוא ישמע את זה גם במועצת הביטחון.
זאת הפעם הראשונה שנשיא ארה״ב מגיע לישראל בזמן מלחמה. דיברתי איתו על הזוועות שעברו עלינו. על הכאב הנורא של השכול והיגון שפוקדים את כולנו. על גבורת לוחמינו. על תעוזת אזרחינו ועל האחדות שבתוכנו. בביקור היום השגנו דבר בעל חשיבות עליונה עם תרומה עצומה לביטחוננו: סיוע ביטחוני עצום למדינת ישראל, סיוע בהיקף חסר תקדים, כולל סיוע שמעצים עוד יותר את יכולת המלחמה שלנו. 
בעניין החטופים, הבהרתי בפני הנשיא ביידן שלושה דברים: ראשית, דרשתי את החזרת החטופים, ואנחנו עובדים יחד להחזרתם בכל דרך אפשרית. שנית, עד להשבתם, אנחנו דורשים ביקורים של הצלב האדום אצל חטופנו. שלישית, לא נאפשר סיוע הומניטרי של מזון ותרופות משטחנו לרצועת עזה. 
 
הנשיא ביידן בא לכאן לא רק במילים מרגשות ומנחמות, שנגעו בלב האומה כולה, הוא בא הנה גם במעשים: בפגישתנו היום סיכמנו על פעולות ומעשים שמבטיחים את המשך המלחמה הצודקת שלנו. הסכמנו על שיתוף פעולה שישנה את המשוואה בכל הגזרות, ויסייע לנו להשיג את מטרות המלחמה. אזרחי ישראל, אחיי ואחיותיי, עם ישראל חי - ועם ישראל ינצח״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה