בארץ

בני גנץ מעל הקבר בהלוויה: "אעבור לגור בעוטף עזה"

בני גנץ ספד לראש המועצה האזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין ז"ל, שנרצח בידי מחבלי חמאס כשניסה להגן בגופו על כפר עזה: "סליחה שלא הצלחנו להציל אתכם. אני באופן אישי מתכוון לחיות בגן העדן הזה שנבנה במרחב הנגב המערבי"
מערכת ice | 
בני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
היום (רביעי) החל יומה ה-12 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,300 חיילים ואזרחים ישראלים בעקבות מתקפת הפתע האכזרית של חמאס. למעלה מ-3,900 ישראלים נפצעו במהלך המלחמה, בעוד לפחות 199 חטופים נמצאים בשבי החמאס בעזה.
ממש בשיא של הלחימה ב-7.10, יום שבת הארור, השם הראשון שהותר לפרסום שנרצח על ידי מחבלי חמאס הוא של ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין ז"ל, שנפל בקרב עם המחבלים בזמן שניסה להגן בגופו על היישוב בו הוא מתגורר, כפר עזה.
 
.היום, בהלוויה של ליבשטיין ז"ל, בני גנץ, חבר הקבינט הביטחוני המצומצם, ספד מעל קברו של ראש מועצה ז"ל ואמר: ״אני כאן למרות הקושי והכאב, כדי לומר לכולכם קודם כל סליחה. סליחה שלא הצלחנו להציל אתכם, סליחה שלא הצלחנו לשמור עליכם הפעם, שלא הצלחנו להציל את אופיר ואת כולם".
גנץ הוסיף: "‏ואני כאן כדי להבטיח לכם ולכל אזרחי ישראל, שלא נעצור, עד שנגשים את החלום של אופיר וחבריו ושנבנה שוב 100% גן עדן. כדי שהיוזמות של אופיר והחזון שלו יקרו, כדי שגן העדן של הנגב המערבי יבנה מחדש. ‏אני באופן אישי מתכוון לחיות בגן העדן הזה שנבנה במרחב הנגב המערבי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה