תקשורת ומדיה

'כללית' בבשורה מדהימה: טיפולי רפואה משלימה בחינם

מטפלי ״כללית רפואה משלימה״, מעניקים בימים אלה מגוון רחב של טיפולי רפואה משלימה המאפשרים מענה רחב לסוגים שונים של בעיות רפואיות, לרבות טיפול במצבי חרדה, לחץ וכאב

מערכת ice | 
כללית רפואה משלימה (צילום אסתי בן שחר)
אל המהלך, התגייסו מטפלים מוסמכים ב״כללית רפואה משלימה״. בהמשך הלחימה וככל שיידרש יגיעו המטפלים של "כללית רפואה משלימה״ למוקדי פינוי נוספים באילת בהם שוהים מפונים הזקוקים לקבלת טיפולי רפואה משלימה כאלה ואחרים.
בימים אלו הרפואה המשלימה הופכת מרכיב חשוב יותר ויותר בחיי כולנו. היא תופסת מקום מרכזי כגורם משלים ומחזק לרפואה הקונבנציונלית, המערבית.  הרפואה המשלימה מאפשרת לרופא המערבי להיעזר בכלים נוספים כדי להשלים את הטיפול באופן מיטבי, למשל בהתגברות על תופעות לוואי של תרופות, בטיפול במצבים שאינם מוגדרים ברפואה המערבית כמו עייפות או חוסר חיוניות ובהקלה על כאבים כרוניים.
לפי תפיסת הרפואה הסינית, אירועים טראומתיים מפזרים את האנרגיה (הצ'י) שלנו ומערערים את תחושת היציבות. הרגשות שאנו חווים, פחד או חרדה, מייצרים חוסר איזון במערכות הגוף השונות ומביאים להפרעה לזרימה התקינה של האנרגיה ולתפקוד התקין של הגוף והנפש.
 
ייחודה של הרפואה המשלימה היא שבאמצעות גישה הוליסטית ומגוון טיפולי גוף ונפש, עוזרת הרפואה המשלימה לחזק את הגוף, לשפר את המערכת החיסונית ולסייע בכל תחומי החיים: חולשה במערכת העיכול, כאבי גב, מיגרנות, בעיות השמנה, בעיות קשב וריכוז, דיכאון, חרדות ועוד. הטיפולים כוללים: דיקור סיני, טיפול טווינא, רפלקסולוגיה, נטורופתיה והומאופתיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה