שיווק ופרסום

למען החקלאים: אנשי הקבע וכוחות הביטחון מתגייסים בענק

קמפיין התנדבותי קורא לחקלאים ובעלי משקים שיש ברשותם אתר עם סליקה מאובטחת ויכולת לבצע משלוחים, ליצור קשר עם מועדון "חבר". המטרה: פרסום בנכסי המועדון ללא עלות, שיגיע לכלל העמיתים. 17 משקים כבר לוקחים חלק ביוזמה המרגשת
מערכת ice | 
מתנדבות במושב בשרון (צילום פלאש 90/ יוסי זמיר)
מועדון "חבר" מתגייס למען חקלאי ישראל ועולה בקמפיין התנדבותי הקורא לחקלאים ובעלי משקים שיש ברשותם אתר עם סליקה מאובטחת ויכולת לבצע משלוחים, ליצור עמם קשר לטובת פרסום בנכסי המועדון ללא עלות, שיגיע לכלל העמיתים. קמפיין החקלאים ובעלי המשקים של המועדון עלה לפני כמה ימים בקול קורא.
הקמפיין נוסד בעקבות הירידה בביקוש לתוצרת חקלאית בימי מלחמת חרבות ברזל, מה שמותיר את החקלאים עם סחורה רבה, טרייה ואיכותית ללא דורש. המצב עלול לגרום לכך שסחורה רבה תושמד או תנבל. מטרת הקמפיין היא לתת עבור אותם חקלאים ובעלי משקים את האפשרות לפרסם את סחורתם באתר המועדון, להציע את אזורי החלוקה שלהם ולאפשר לעמיתים לרכוש ישירות מהם וליהנות מסחורה איכותית וטרייה.
 
חלק מהמשקים, מציעים הנחה נאה עבור עמיתי המועדון. תוך ימים ספורים בלבד 17 משקים פנו למועדון וביקשו לקחת חלק בקמפיין, ביניהם: מחלבת החלבן, משק יוסף, האיכר זנזורי, כרם הראל, משק סימון, החקלאי בן עמי, שדה ארומטיקס, תרביות אל רום, משק מוזס ועוד רבים וטובים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה