בארץ

משה ארבל הגיע לצעדת משפחות החטופים: "השר היחיד שהגיע"

שר הפנים משה ארבל מש"ס היה השר היחיד שהגיע לצעוד אתמול יחד עם משפחות החטופים, גם הזמר עברי לידר צעד, זה היה היום השלישי לצעדה מתל אביב לבניין הכנסת בירושלים
מערכת ice |  3
משה ארבל (צילום משרד הפנים)
שר הפנים משה ארבל מש"ס הצטרף אמש לצעדת משפחות החטופים, ארבל היה השר היחיד מהממשלה שעשה זאת בצעדה שהגיעה אתמול ליומה השלישי. כזכור מטה משפחות החטופים החליט על צעדה שתצא מתל אביב עד למעון הכנסת בירושלים במטרה להביא להתקדמות בעסקה לשחרור החטופים בעזה.
במהלך היום השלישי של צעדת המשפחות לירושלים, הגיעו המשפחות לנחם את משפחת מרציאנו שאיבדו את ביתם נועה ששירתה כתצפיתנית בעוטף עזה ונרצחה על ידי ארגון חמאס בשבוע שעבר. משפחת מרציאנו העבירו מסר לחברי קבינט המלחמה: "ביבי, גלנט וגנץ, הפקרתם אותנו. אנחנו רוצים את נועה בבית. תבואו לדבר עם המשפחות, אתם לא תחליטו על עסקה על דעת עצמכם. 
 
משפחת מרציאנו הייתה אחת מהמשפחות המובילות במאבק להחזרת החטופים ולאחר השבעה, הצהירה המשפחה שתחזור לפעילות המטה. 
משפחות החטופים קוראות  לראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון גלנט ושאר חברי קבינט המלחמה, להגיע אליהם ולדבר איתם על התנאים של מדינת ישראל לביצוע עסקה להחזרת החטופים. 
עד כה שמעו המשפחות מה חמאס רוצה, מה ארה"ב רוצה, מה קטאר רוצה,  אבל עדיין לא שמענו מה ממשלת ישראל דורשת בשביל להביא לאישור של עסקה לשחרור החטופים מעזה. 
אבי מרציאנו אביה של נועה מרציאנו ז״ל:״הימים האחרונים הם הימים הכי נוראיים בחיי.  בתוך השבעה, מצאנו מקום גם לדרוש מביבי, גנץ, גלנט ושאר קבינט המלחמה שיבואו לדבר איתנו, המשפחות כי אנחנו לא סתם אנשים. הילדים שלנו שמה. אתם לא תעשו עסקה על דעת עצמכם. לא תהיה יותר מעסקה אחת ובעסקה הזו תבואו לדבר איתנו. גמרנו עם הנחמדות, אנחנו מורידים כפפות ובאים להילחם בכם. תתביישו לכם״.
 
עדי מרציאנו אימה של נועה מרציאנו ז״ל:״אנחנו רוצים להודות לכל מי שהגיע לנחם ולתמוך בנו. בתי נועה היתה ילדה של אור ואהבה, עם עיניים טובות שמספרות סיפור של נתינה, חיוך שלא נגמר ושתי גומות ומנגינה. 
חשוב לנו להבהיר: המאבק על נועה ועל החזרה שלה הביתה, לא נגמר!. אנחנו קוראים למנהיגי המדינה: הופקרנו פעם אחת בשבת השחורה, הופקרנו פעם שנייה כאשר התבשרנו על הנורא מכל ולא ניתן שתפקירו אותנו פעם שלישית!. אנחנו דורשים מכם שתיפגשו איתנו המשפחות, עכשיו!.  זוהי האחריות שלכם!. אתם אחראים למצוא איך ועם מי לדבר כדי להשלים את המשימה: להחזיר את נועה ואת כולם הביתה, עכשיו!״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צעדה
    זוזו 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביטול תורה(בונים ח)
    סגור
  • 2.
    אף על פי שאני לא תומך ש"ס השר ארבל כל הכבוד על תפקודך (ל"ת)
    אזרח 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צעדות
    שי 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די לנו בצעדות והפגנות עכשיו צריך להתאחד נגד אויבנו
    סגור