בארץ

יאיר לפיד מתפוצץ: "נתנו לאנשים הכי מטורללים במדינה להיות בשלטון"

בסדרת ציוצים בטוויטר שלו נכנס יו"ר האופוזיציה בח"כ אלמוג כהן ובשרי הממשלה: "אין גבול לאטימות ולחוסר הבושה של חברי קואליציית המחדל שמטיפים מוסר למשפחות החטופים"
מערכת ice |  3
איתמר בן גביר, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף בחריפות את התנהלות סיעת "עוצמה יהודית" היום בכנסת ובעיקר העימות של ח"כ אלמוג כהן עם משפחות החטופים.
בסדרת ציוצים בטוויטר שלו כתב לפיד: "משפחות החטופים זועקות את כאבן ואת כאבה של מדינה שלמה. אין גבול לאטימות ולחוסר הבושה של חברי קואליציית המחדל שמטיפים מוסר למשפחות. מה שעשה היום אלמוג כהן יזכר לדיראון עולם. הוא צריך להתבייש בעצמו".

בציוץ תגובה כתב לו ח"כ כהן: "יאיר, ידוע לך מה היה חלקי באותה שבת שחורה. קברתי כמעט 50 חברים שהיו מוטלים לידי מעל 24 שעות. לחמתי יחד עם חבריי השוטרים תוך סכנת חיים ממשית. אני חי את הטראומה כל דקה וכל לילה. הרגישות שלי למשפחות החטופים היא תמיד בראש סדר העדיפויות, אך כאשר נאמר המשפט 'הרגתם מספיק ערבים' הגבתי בצורה עניינית. חבל שפוליטיקאי כמוך, שמעבר לכך שאינו יודע איך מחזיקים נשק - מנסה לנצל בציניות את המצב ע"מ לנסות להוציא רווח פוליטי. אל תטיף לי מוסר".
בהמשך צייץ לפיד: ,מה שהיה הבוקר בוועדה לביטחון לאומי, מול משפחות החטופים, הוא מביש, הוא חרפה, הוא עלבון נורא לא רק למשפחות החטופים אלא לכל מדינת ישראל. זה מה שקורה כשלוקחים את האנשים הכי קיצוניים והכי מטורללים במדינה ונותנים להם להיות בשלטון".
 
כעבור מספר דקות צייץ לפיד: "אני אומר לשרי הממשלה: מה עובר עליכם? אתם לא רואים מה אתם מעוללים למדינת ישראל? מתי תבינו שקרה פה אסון ושאי אפשר להמשיך ככה? תפסיקו לחשוב על האינטרסים שלכם תודיעו כבר היום על ביטול הכספים הקואליציוניים והמשרדים המיותרים. לכו כבר לעבוד בשביל מדינת ישראל ועם ישראל.
"נתניהו עומד במסיבות עיתונאים ואומר 'זה לא הזמן לפוליטיקה', ואז עושה כל הזמן פוליטיקה. אם השיקול שלהם לא היה פוליטי, היה לנו תקציב, היתה לנו ממשלה הרבה יותר קטנה ויעילה, היו לנו שרים מתפקדים במשרדים מתפקדים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לפיד
    שרה 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד כשהוא מדבר על מטורללים הוא מתכוון לעצמו? אלמוג כהן היה לוחם וגם עכשו לוחם. מעניין מה אתה יאיר לפיד?????
    סגור
  • 2.
    לפיד
    אפרים מעודה 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד אתה צודק.מטורללים מנהלים אותנו.העדפנו אותם ולא אותך
    סגור
  • 1.
    לא נשאר מה לנקות הלכלוך מלוכלך וקשה
    עובד ניקיון 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סתום יאיר סתום לפידיוט הגברים( בן גביר סמוטריץ נתניהו) יושבים בממשלה ובקבינט, הילדים(לפידיוט) הולכים לקטיף ומצטלמים עם נעלי מוקסין עור נחש
    סגור