בארץ

יאיר לפיד תוקף בחריפות את הממשלה: "תתחילו לעבוד"

ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד ביקר בחשבון הטוויטר שלו את הממשלה על כך שלא התכנסה על מנת לטפל בנושאים האזרחיים: בריאות, רווחה, תחבורה, חטופים ובכל מה שהיא המעטפת של נושא המלחמה
מערכת ice |  2
יאיר לפיד, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

יו"ר יש עתיד וראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד ביקר היום את החלטת הממשלה שלא להתכנס על מנת לדון בנושאים האזרחיים הנלווים למלחמה: בריאות, רווחה, תחבורה, וחטופים, זה להבדיל מתפקוד הקבינט המדיני בטחוני שעוסק בתכנון והתקדמות המלחמה.


לפיד אמר: "היום יום ראשון והממשלה שוב לא התכנסה, להבדיל מהקבינט המדיני בטחוני, הממשלה אמורה לטפל בכל הנושאים האזרחיים, בבריאות, ברווחה, בתחבורה, במפונים, במשפחות החטופים ובכל מה שהוא המעטפת האזרחית של המלחמה, הם לא מכנסים את הממשלה כי הם לא עובדים, וכי הם רק יודעים לשמור על הכספים הקואליציוניים שלהם ועל הכספים שהם מעבירים לעצמם, תכנסו את הממשלה ולכו לעבוד".
 
לפני יומיים פרסם לפיד פוסט בו הוא מכריז כי לא נסכים לחיות עם איום על גבולנו: " "אני הולך בימים האלה ללוויות ו”שבעות” ופוגש יותר משפחות שכולות ממה שפגשתי כל חיי. אני מקשיב להם מדברים על מתיהם. כל אחד מהם עולם ומלואו, כל אחד שונה מרעהו, אבל היה משהו משותף לכל ההספדים: הם לא דיברו על מעשיו של המת למען עצמו, אלא על מעשיו למען אחרים".
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טיפש
    איש חלול 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהכל הוא מבין , יעני !!!!
    סגור
  • 1.
    לפיד תסתום את הפה שלך רק נזקים אתה עושה
    מאיר 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להאמין אנחנו במלחמה תסתום את הפה הגדול שלך.
    סגור