בארץ

ארה"ב תממן את הרבש"צים? המהלך הלא יאמן - והתרומה המפתיעה

ארה"ב העניקה מאות אפודים וציוד נלווה לכוחות הלוחמים ביישבים. המהלך יצא לפועל ביוזמת ההסתדרות הלאומית ובזכות סיוע מהתובע הכללי של וירג'יניה ג'ייסון מיאריס. הבכיר פנה לכל השריפים באזור שלו, וביקש מהם לאסוף מתחנות המשטרה את האפודים והקסדות כתרומה לישראל. יואב שמחי: "הגיע הזמן לשים סוף להפקרות"
מערכת ice | 
מחאת הרבש"צים (צילום אבשלום ששוני/ פלאש 90)
ביוזמת ההסתדרות הלאומית ובזכות תרומת ענק שהגיעה מהתובע הכללי של וירג'יניה בארצות הברית, יחולקו החל מהיום (ראשון) מאות אפודי מגן וציוד נלווה לרבש"צים הנמצאים בחזית הדרומית והצפונית. המשלוח הביטחוני החשוב לא היה מגיע לישראל ללא יוזמת התובע הכללי של מדינת וירג'יניה, ג'ייסון מיאריס, שפנה לכל השריפים באזור שלו.
מיאריס ביקש מהם לאסוף מכל תחנות המשטרה את כל האפודים והקסדות כתרומה לישראל בעקבות המלחמה. יחד עם התובע הכללי של וירג'ינה פעל כל צוות התובע הכללי להצלחת המשימה. היום יצא איתי הופמן, יו"ר ארגון הרבש"צים מבית ההסתדרות הלאומית, למסע בין הרבש"צים ברחבי הארץ כדי לחלק את הציוד החסר.

משלוח אפודי מגן וציוד נלווה לרבש"צים (צילום: ללא)

משלוח אפודי מגן וציוד נלווה לרבש"צים (צילום: ללא)
יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית, שיתף בהתרגשות על היוזמה החשובה. "הגיע הזמן לעשות סוף לסאגת הפקרת הרבש"צים", אמר שמחי. "קשה להאמין שגם לאחר התפקיד ההרואי שמילאו ב-7 באוקטובר בהגנה על עוטף ישראל עדיין מגלגלים את הרבש"צים מיד ליד. אני קורא להקמה מיידית של רשות הרבש"צים הארצית". 

לדברי שמחי, הרבש"צים אינם מעורבים בדיון המתמשך על עתידם וסמכויותיהם. "לא ייתכן שמתנהלים דיונים על עתיד הרבש"צים והרבש"צים מחוץ למשחק. מה שהיה לא יהיה. אני מצפה מהשרים וחברי הכנסת לפעול במיידי". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה