בארץ

הרצוג ביקר מפונים בטבריה: "אני ועם ישראל מצדיעים לכם"

הנשיא יצחק הרצוג התארח יחד עם אשתו מיכל במלון "קיסר פרמייר טבריה" בו שוהים כ-550 מפונים מקריית שמונה וקיבוץ ברעם ונפגשו עם נציגי המפונים: "מברך אתכם בימים של בשורות טובות"
מערכת ice | 
הרצוג, רעייתו מיכל עופר שטרית מנכ"ל מלון קיסר פרמייר טבריה (צילום יחצ)
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל הגיעו למלון "קיסר פרמייר טבריה" בו שוהים כ-550 מפונים מקריית שמונה ומקיבוץ ברעם ונפגש עם נציגי המפונים ביחד עם אנשי חינוך ורווחה ומפקד פיקוד העורף במחוז הצפון ועופר שטרית מנכ"ל המלון.
הנשיא סיכם את המפגש ואמר: "מיכל ואני מאוד שמחים להיות כאן איתכם. אלה לא נסיבות פשוטות בכלל, אבל אנחנו רואים את כל עם ישראל באהבה, אחווה, שלום ורעות. למרות האתגרים, אני מברך אתכם בימים של בשורות טובות. כולנו עם אחד, כולנו רקמה אנושית אחת שנלחמת מול רוע. ואנחנו ננצח, נחזור הביתה, נשתול, נטע, נבנה ונקבע מזוזות."
"אני רוצה לומר לכם שאני מצדיע לכם, אנחנו מצדיעים לכם, עם ישראל מצדיע לכם! שתהיינה בשורות טובות, ישועות ונחמות. תודה רבה לכולכם!". בתום המפגש הדליק הנשיא נורות חנוכה במלון. 

תושבי עוטף עזה וקו העימות מפונים מאז השבוע השני של מלחמת חרבות ברזל שהחלה עם מתקפת הטרור של חמאס על יישובי העוטף ב-7.10 בה נרצחו למעלה מ-1,400 ישראלים בנוסף ל-137 חטופים שעדיין מוחזקים בשבי חמאס
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה