בארץ

התעללות קשה בגן ילדים: בעל ואישה נעצרו, המשטרה אוספת ראיות

לאחר שהתקבלה תלונה על חשד בהתעללות בפעוטות בגן ילדים בעיר טבריה, נפתחה חקירה על ידי רשויות אכיפת החוק. מעצרם של זוג בני 60 ו-64 הוארך בפני בית המשפט, ופורסמה הודעה חריפה: "רואם בחומרה רבה, נפעל נמרצות כדי למצות את הדין עם האחראים"
מערכת ice | 
גן ילדים (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
במשטרת ישראל התקבלה אמש (רביעי) תלונה על חשד להתעללות בפעוטות בגן ילדים בעיר טבריה. מיד עם קבלת התלונה נפתחה חקירה שבמהלכה נעצרו בעל ואישה (60 ו-64) בחשד להתעללות בקטינים חסרי ישע על ידי האחראי. הבוקר מעצרם של השניים הוארך בפני בית משפט השלום בטבריה עד ליום ראשון ה-7 בינואר.
"משטרת ישראל רואה בחומרה התעללות בקטינים או בחסרי ישע בפרט על ידי מי שהופקד להיות אחראי על שלומם", נמסר מטעם המשטרה. "התעללות בפעוטות שאין ביכולתם להגן על עצמם או לדווח על מצוקתם, חמורה אף יותר ומשטרת ישראל תפעל נמרצות כדי למצות את הדין עם האחראים".
 
בתוך כך, לאחרונה שוטרי תחנת לב תל אביב פתחו בחקירה לאחר שפעוט אותר משוטט לבדו ברחוב דיזנגוף בתל אביב. שוטרי תחנת לב תל אביב הגיעו למקום האירוע, המשטרה דיווחה לרשויות הרווחה ופתחה בחקירה, במסגרתה זומנו הוריו של הפעוט לחקירה במשטרה, והפעוט פונה לבדיקות במרכז הרפואי איכילוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה