בארץ

לאחר ה-7 באוקטובר: איך יראה טקס הדלקת המשואות השנתי?

שרת התחבורה אמונה על אירועי חגיגות ה-76 למדינת ישראל, שתתקיימנה בסימן "גבורה ישראלית". המערך לטקסים ולאירועים ממלכתיים במשרד רה"מ קורא לציבור הרחב להמליץ על מועמדים שישאו את הלפידים. רגב: "מבטיחה שאפעל להביא לידי ביטוי, כתמיד וביתר שאת, את התצרף המופלא על פניו המגוונות"
מערכת ice | 
טקס הדלקת המשואות ה-75 בירושלים (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
השרה הממונה על אירועי ה-76 של מדינת ישראל מירי רגב, והמערך לטקסים ולאירועים ממלכתיים במשרד ראש הממשלה יוצאים הבוקר (חמישי) בקול קורא המזמין את הציבור להשתתף ולהציע מועמדות ומועמדים להדלקת משואה בטקס פתיחת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל. טקס הדלקת המשואות יתקיים בערב יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, ערב יום העצמאות ה' באייר התשפ"ד, 13 במאי 2024 בסימן "גבורה ישראלית".
השרה הממונה על אירועי ה-76 של מדינת ישראל והמערך לטקסים ולאירועים ממלכתיים במשרד ראש הממשלה קוראים לציבור הרחב להמליץ על מועמדות ומועמדים למשיאות ומשיאי משואות בטקס הדלקת המשואות. "לאחר שבבוקר ה-7 באוקטובר, חג שמחת תורה, התעוררה מדינת ישראל אל מתקפת טרור אכזרית אשר גבתה את חייהם של רבים, והותירה מאות נפגעים בנפש ובגוף".
"בעקבותיה, יצאה מדינת ישראל למלחמה על הבית, מלחמה שאין צודקת ממנה. מהרגע הראשון של התופת, ועד לרגע זה ממש, התייצבו ומתייצבים אזרחיות ואזרחי ישראל בגבורה מול פני הסכנה ולנוכח אתגרי השעה", מסרו בהודעת הממשלה. "מאז מתקפת הטרור הזו ובמהלך המלחמה התגלו ומתגלים אין ספור גיבורות וגיבורים ישראלים, שגם בשעות הקשות ביותר – מגלים רוח איתנה, נדיבות ואומץ-לב יוצאי דופן ומעניקים במעשיהם השראה ותקווה לעם בישראל". 
 
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל במיל' מירי רגב: "ביראת כבוד קיבלתי עלי את האחריות הגדולה על אירועי ה-76 של מדינת ישראל וטקס הדלקת המשואות התשפ"ד, שיערך בסימן 'גבורה ישראלית'. אני יודעת שאלו ימים לא פשוטים למדינת ישראל, ומבטיחה, שאפעל להביא לידי ביטוי, כתמיד וביתר שאת, את התצרף המופלא של הגבורה הישראלית על פניו המגוונות. אני קוראת לציבור להמליץ על מועמדות ומועמדים להדלקת משואה, המייצגים את רוח הגבורה הישראלית, אשר התגלתה בשנה זו במלוא עוצמתה ונחישותה". 

(צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)
את ההצעות ניתן להגיש בעברית, ערבית או אנגלית על פי ההנחיות המופיעות באתר המערך לטקסים ולאירועים ממלכתיים עד לתאריך ה-15 בפברואר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה